Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea sistemului automatizat de irigatii - Gradina Botanica Bucov - Etapa I


Anunt de participare numarul 124742/27.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUZEUL JUDETEAN DESTIINTELENATURIIPRAHOVA
Adresa postala:  Sbl.Erou Calin Catalin nr.1, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHE ARDELEANU, Tel. 0244597896;0244524221, In atentia:  GHEORGHE ARDELEANU, Email:  [email protected], Fax:  0244511970;0244524221, Adresa internet (URL):  www.muzbioph.ro , ,Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea sistemului automatizat de irigatii - Gradina Botanica Bucov - Etapa I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: com. Bucov, sat Bucov, jud Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea sistemului automatizat de irigatii - Gradina Botanica Bucov - Etapa I.-realizarea retelei de distributie a apei pentru irigatie ;
-montarea aspersoarelor si a celorlalte componenete specifice sistemului automatizat de irigatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232120-9 - Lucrari de irigatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI LISTELOR DE CANTITATI ATASATE LA ANUNTUL DE PARTICIPARE
Valoarea estimata fara TVA: 283, 355.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE DE 2850 LEI; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI ATRIBUIT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea - formularul 12 A ;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 -formularul 12 B;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul 12 C;
-Declaratie privind integritatea - formularul C;
-Certificate constatatoare indeplinirea obligatiilor de plata : BUGET DE STAT + BUGET LOCAL -ORIGINALE SAU COPII LEGALIZATE SAU XEROCOPII CERTIFICATE PENTRU CONFORMITATE CU ORIGINALUL-Valabile la data deschiderii ofertelor;
-Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul -Valabil la data desciderii ofertelor;
-Certificat inregistrare firma -Copie xerox
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organul competent ( D.G.F.P.).-Fisa de informatii generale - formular B 2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009.2010) de minim 500000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani ? (Formular 12F).-Fisa/e privind experienta similara ?(Formular 12D)-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, specifice tipului de lucrare supus procedurii-formular 12 H.-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (formularul 12 I};
-Certificat ISO 9001 , Certificat ISO 14001 , Certificat ISO 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea contractului sau valoarea insumata acontractelor atasate fisei de experienta similara trebuie sa fie de minim 250000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 12:00
Locul: Muzeul Judetean de Stiintele Naturii Prahova , Str.Sbl. Erou Calin Catalin nr.1, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai operatorilor economici ce au depus oferta la procedura de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Bd. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic Muzeul Judetean de Stiintele Naturii Prahova
Adresa postala:  str. Sbl.Erou Calin Catalin nr .1, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Tel. 0244/597896, Email:  [email protected], Fax:  0244/511970, Adresa internet (URL):  www.muzbioph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2011 18:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer