Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - realizarea studiilor , proiectului tehnic si asigurarea managementului investitiei "extinderea retelei de apa si infiintarea retelei de canalizare si statie de epurare comuna Adamus "


Anunt de participare numarul 51646/09.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Adamus (Primaria Adamus)
Adresa postala: Str Livezilor 78, Localitatea: Adamus, Cod postal: 540015, Romania, Punct(e) de contact: Iosif Sipos, Tel.0265/450133, Email: [email protected], Fax: 0265/450133, Adresa internet (URL): www.primariaadamus.ro, Adresa profilului cumparatorului: judetul Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administrare teritoriala locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
realizarea studiilor , proiectului tehnic si asigurarea managementului investitiei "extinderea retelei de apasi infiintarea retelei decanalizare si statie de epurare comuna Adamus "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Teritoriul administrativ al comunei Adamus
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
realizarea studiilor , proiectului tehnic si asigurarea managementului investitiei "extinderea retelei de apasi infiintarea retelei decanalizare si statie de epurare comuna Adamus"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131110-0 - Servicii de elaborare de studii (Rev.1)
74140000-2-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74233200-3-Servicii de inginerie geotehnica (Rev.1)
74271800-7-Servicii de topografie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
realizarea studiilor , proiectului tehnic si asigurarea managementului investitiei "extinderea retelei de apasi infiintarea retelei decanalizare si statie de epurare comuna Adamus
Valoarea estimata fara TVA: 452, 590RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 2000 RON, si garantie de buna executie5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- buget local si fonduri FEADR,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoana juridica si asociere intre persoane juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea
-declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG. 34/2006
- certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bigetare catre bugetul general consolidat
- certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale administratiei publicelocale privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat constatator emis de ORC dede pe langa Tribunalul judetului in care esteinregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 zile inaintede depunerea ofertei
-documente edificatoarecare sa dovedeascao forma de inregistrare ca persoana juridicain conformitate cu prevederile legale-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului sa fie de cel putin 450000 RON
- bilantul contabil pe ultimul an financiar, insotit de anexe le explicative, vizat si inregistratde organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experientain proiectarea persoanei juridicein lucrarisimilarede cel putin5 ani, ofertantul sa prezinte cel putin un contract finalizat similar cu o valoare de cel putin 300000 RON- lucrare realizata in ultimii 5 ani, in cazul unei asocieriintre 2 sau mai multi ofertanti se impuneca cel putinunul din candidati sa indeplineasca conditia de experienta similara
-se va atasa diploma decalificareca si manager si expertde proiecte europene
-se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru lucrari de proiectare in domeniul instalatiilor hidro-edilitare
-se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru lucrari de management al investitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretulofertei
51%
Descriere:
2.
durata de elaborare a documentatiei
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: virament bancar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2008 14:00
Locul: Sediul Primariei Adamus
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii care au respectat termenul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR
VI.3) Alte informatii
CONTINUTE IN CAIETUL DE SARCINI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoles, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Mures
Adresa postala: str. Justitiei nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265/263694, Fax: 0265/263813
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Adamus
Adresa postala: Adamus, str. Livezilor, nr.78, Localitatea: Adamus, Cod postal: 547015, Romania, Tel.0265/450133, Email: [email protected], Fax: 0265/450112, Adresa internet (URL): www.primariaadamus.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2008 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer