Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Realizarea studiului de evaluare a potentialului arheologic al perimetrului traseului aflat pe raza judetului Alba, afectat de realizarea obiectivului: Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov ? Simeria, componenta a Coridorului IV Pan-European, pentru


Anunt de participare (utilitati) numarul 102729/23.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Comerciala-Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Realizarea studiului de evaluare a potentialului arheologic al perimetrului traseului aflat pe raza judetului Alba, afectat de realizarea obiectivului: Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov ? Simeria, componenta a Coridorului IV Pan-European, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h, Tronsonul: Coslariu ? Simeria?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Perimetrul traseului aflat pe raza judetului Alba, afectat de realizarea obiectivului: Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov ? Simeria, componenta a Coridorului IV Pan-European, Tronsonul: Coslariu ? Simeria?
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Realizarea studiului de evaluare a potentialului arheologic al perimetrului traseului aflat pe raza judetului Alba, afectat de realizarea obiectivului: Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov ? Simeria, componenta a Coridorului IV Pan-European, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h, Tronsonul: Coslariu ? Simeria?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351914-3 - Servicii de arheologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Realizarea studiului de evaluare a potentialului arheologic al perimetrului traseului aflat pe raza judetului Alba, afectat de realizarea obiectivului: Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov ? Simeria, componenta a Coridorului IV Pan-European, Tronsonul: Coslariu ? Simeria?
Valoarea estimata fara TVA: 55, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
85 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 350leigarantie de buna executie -5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Masura ISPA 2004/RO/16/P/PA/003
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (Formular A ? in original) ;
-Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006 (Formular B ? in original);
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular B6 ? in original)
-Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale (Formular G ? in original);
-Bilantul contabil 2009;
-Angajament (daca este cazul);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista prestarilor de servicii in ultimii 3 ani (Formular B4 ? in original);
-Contractul ca experienta similara( in copie ) si recomandarile ( in original ?Formular H);
-Declaratie care contine informatii privind numarul mediu de angajati, in ultimele 12 luni (Formular E)
-curriculum vitae prin care sa se faca dovada experientei personalului implicat in prestarea serviciului in domeniul solicitat, participarea la cursuri de specialitate in domeniu, apartenenta la organisme profesionale din tara si/sau din strainatate.-Atestat siinregistrarea in Registrul arheologilor, pentru personalul implicat.-Asocierea (daca este cazul);
-Angajament(daca este cazul
-Declaratia privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2010 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, care vor avea asupra lor imputernicire si BI/CI sau pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura ISPA 2004/RO/16/P/PA/003
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
1.Intreaga documentatie de atribuire se afla postata in prezentul anunt- sectiunea Documentatii si clarificari. 2.Corespondenta va avea loc in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192433, - prin e-mail, la adresa [email protected] - prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, luni-vineri, intre orele 9-14. 3.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere legalizata in limba romana. 4.Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal si la rubrica de Documentatii si clarificari a prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Fax:  0213191649
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF ?CFR? SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  Bdul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/315.11.17
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2010 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer