Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea studiului privind dezvoltarea mediului de afaceri in Regiunea Sud


Anunt de participare numarul 136758/20.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Adresa postala: STR.General Constantin Pantazi Nr.7A, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910164, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVIAN DOBRESCU, Tel. +40 242331769, In atentia: Mircea ENESCU, Email: [email protected], Fax: +40 242313167, Adresa internet (URL): WWW.ADRMUNTENIA.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare Regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea studiului privind dezvoltarea mediului de afaceri in Regiunea Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Regiunea Sud MUntenia
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea studiului privind dezvoltarea mediului de afaceri in Regiunea Sud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 x Realizarea studiului privind dezvoltarea mediului de afaceri in Regiunea Sud
Valoarea estimata fara TVA: 159, 369.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000, 00 Lei.Garantia se va constitui prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Anexa nr. 9 sau prin virament bancar (ordin de plata vizat de catre banca) in contul Autorita?ii Contractante ?RO78RNCB0098037561140001.Perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare -60 zile de la data limita de primire a ofertelor.In situa?ia in care se opteaza ca modalitatea de constituire a garan?iei de participare sa se realizeze prin scrisoare de garan?ie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari, aceasta trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu motivele pentru care aceasta scrisoare poate fi executata de catre autoritatea contractanta in conformitate cu OUG nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executieva fi de10 %din valoarea fara TVA a contractuluisi respectiv 5 % din valoarea fara TVA a contractului in situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM.Gar se va const prin Scrisoare de garant emisa in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig.- Garan se mai poate const si prin retineri succesive din sumele dat pentru facturi partiale- Dep la casieria aut contract a contr garant de bune executieModul de constituire a garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Constituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica de catre ambele par?i.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie, conform art.92 alin (1) din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013, DMI 6.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentarea situa?iei scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, Prezentarea situa?iei scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Se va completa ?i prezenta Anexa nr. 15
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Persoanele care de?in func?ii de decizie sunt urmatoarele:
? Liviu MU?AT ? Director ADR SUD MUNTENIA
? Mirela TACHE ? Director economic ADR SUD MUNTENIA
? Mircea ENESCU ? Presedinte comisie evaluare
? Gilda NICULESCU ? Membru evaluator;
? Florentin GEORGESCU - Membru evaluator.
Membrii Consiliului pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
1. Constantin NICULESCU ? Pre?edintele Consiliului Jude?ean Arge?
2. Raducu George FILIPESCU - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Calara?i
3. Florin Aurelian POPESCU - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Dambovi?a
4. Dumitru BEIANU - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Giurgiu
5. Vasile Silvian CIUPERCA - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Ialomi?a
6. Mircea COSMA - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Prahova
7. Liviu Nicolae DRAGNEA - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Teleorman
8. Tudor PENDIUC ? Primarul Municipiului Pite?ti
9. Nicolae DRAGU ? Primarul Municipiului Calara?i
10. Florin Gabriel BORIGA ? Primarul Municipiului Targovi?te
11. Lucian ILIESCU ? Primarul Municipiului Giurgiu
12. Gabi IONA?CU ? Primarul Municipiului Slobozia
13. Andrei Liviu VOLOSEVICI ? Primarul Municipiului Ploie?ti
14. Nicolae MOHANU ? Primarul Municipiului Turnu Magurele
15. Gheorghita BO?ARCA ? Primarul Ora?ului Topoloveni16. Dorel DOROBAN?U ? Primarul Ora?ului Fundulea
17. Ilie DINU ? Primarul Ora?ului Titu
18. Nicolae SUGUREL ? Primarul Ora?ului Bolintin Vale
19. Victor MORARU ? Primarul Ora?ului Amara
20. Emil PRO?CAN ? Primarul Ora?ului Mizil
21. Petre PIRVU ? Primarul Ora?ului Zimnicea
22. Ion DUMITRU ? Primarul Comunei Albota
23. Gheorghe DOBRE ? Primarul Comunei Modelu
24. Emil DRAGHICI ? Primarul Comunei Vulcana Bai
25. Carmen Gabriel LIXANDRU ? Primarul Comunei Cosoba
26. Lucian CORLAU ? Primarul Comunei Vladeni
27. Cornel NANU ? Primarul Comunei Cornu
28. Benone RABABOC ? Primarul Comunei Talpa. Persoane juridice romane -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - ? Se va completa si prezenta Anexa nr. 5;
? Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie minim 300.000 LeiIn situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind cifra de afaceri. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimi 3 ani financiari incheiati, respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Lista de experienta similara - Se va completa si prezenta Anexa nr. 7;
Realizarea unui sau a mai multor contracte de prestari servicii de natura ?i complexitatea celor ofertate de minim 150.000, 00 Lei.(valoarea impusa poate fi indeplinita prin cumul a cel putin unul sau mai multe contracte (experien?a in realizarea de studii/analize/cercetari)
La Anexa nr. 7 se vor anexa copii de pe parti relevante ale contractului/contractelor similareSe va anexa recomandarea din care sa reiasa modul de indeplinire a contractului/contractelor ?i numarul contractului/contractelor la care se face referinta sau Documentul/Documentele constatator/constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale aferente contractului/contractelor prezentat/prezentate ca experienta similara din partea beneficiarului, in copie conform cu originalu
Informatii privind sub-contractantii
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile
Echipa de implementare va fi alcatuita din cel pu?in:
1.Lider de echipa:
Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;
Minim 3 ani experienta generala in domeniul studiilor absolvite;
Coordonarea a cel putin unui proiect de consultanta/cercetare/asistenta tehnica in domenii relevante prezentului contract sau avand componente referitoare la aceasta tema.
2. Expert cheie in consultanta:
Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;
Minim 3 ani experienta generala in domeniul studiilor absolvite;
Implicarea intr-un proiect de consultanta/cercetare/asistenta tehnica in domenii relevante prezentului contract sau avand componente referitoare la aceasta tema.
3.Expert cheie econometrician:
Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;
Minim 3 ani experienta generala in domeniul studiilor absolvite;
Implicarea intr-un studiu similar analizei socio-economica in cadrulproiectelor/contractelor de elaborarea/implementarea strategiilor de dezvoltare/proiectelor, in care sa fi folosit un model econometric.
4.Expert cheie statistician:
Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;
Minim 3 ani experienta generala in domeniul studiilor absolvite;
Implicarea intr-un studiu similar analizei socio-economica in cadrulproiectelor/contractelor de elaborarea/implementarea strategiilor de dezvoltare/proiectelor, in care sa fi cules date statistice si elaborat baze date.
Lista cuprinzand membrii echipei de implementare, respectiv lider de echipa ?i exper?ii pe termen lung propu?i pentru implementarea activita?ilor din contract. Aceasta lista va cuprinde numele, prenumele expertului, pozi?ia ocupata, domeniul de implicare in contract ?i experien?a in domeniu;
? CV-ul pentru fiecare membru al echipei de implementare;
? Declara?ie privind disponibilitatea de a participa in cadrul prezentului contract , semnata in original, pentru fiecare dintre membrii echipei de implementare propusa in oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2012 10:00
Locul: Calarasi, Str.General Constantin Pantazi Nr.7A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantiilor pe baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR DMI 6.1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care 2 sau mai multe oferte admisibile au acelasi pret ofertat , departajarea se va face prin reofertarea propunerii financiare , in plic inchis depus la registratura autoritatii contractante
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice contestatie poate fi depusa in termen de maxim 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevazute de OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii publice al ADR Sud Muntenia
Adresa postala: Str. General Constantin Pantazi nr. 7A, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910164, Romania, Tel. +40 242331769, Email: [email protected], Fax: +40 242313167, Adresa internet (URL): www.adrmuntenia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer