Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea studiului privind problemele sociale ?i calitatea vie?ii la nivelul regiunii Sud Muntenia ? stadiul actual, prognoze ?i modalita?i de solu?ionare


Anunt de participare numarul 136130/29.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Adresa postala: STR.General Constantin Pantazi Nr.7A, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910164, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVIAN DOBRESCU, Tel. +40 242331769, In atentia: Mircea ENESCU, Email: [email protected], Fax: +40 242313167, Adresa internet (URL): WWW.ADRMUNTENIA.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare Regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea studiului privind problemele sociale ?i calitatea vie?ii la nivelul regiunii Sud Muntenia ? stadiul actual, prognoze ?i modalita?i de solu?ionare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Regiunea Sud Muntenia
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea studiului privind problemele sociale ?i calitatea vie?ii la nivelul regiunii Sud Muntenia ? stadiul actual, prognoze ?i modalita?i de solu?ionare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 x studiu privind problemele sociale ?i calitatea vie?ii la nivelul regiunii Sud Muntenia ? stadiul actual, prognoze ?i modalita?i de solu?ionare
Valoarea estimata fara TVA: 250, 074RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5.000, 00 Lei.Garantia se va constitui prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Anexa nr. 9 sau prin virament bancar (ordin de plata vizat de catre banca) in contul Autorita?ii Contractante ?RO78RNCB0098037561140001.Perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea fara TVA a contractului ?i respectiv 5 % din valoarea fara TVA a contractului in situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM.- Modul de constituire a garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Constituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica de catre ambele par?i.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie, conform art.92 alin (1) din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR DMI 6.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentarea situa?iei scadenta in luna anterioara celei de depunere a ofertei privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, Prezentarea situa?iei scadenta in luna anterioara celei de depunere a ofertei privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta, Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Se va completa ?i prezenta Anexa nr. 15
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Persoanele care de?in func?ii de decizie sunt urmatoarele:
? Liviu MU?AT ? Director ADR SUD MUNTENIA
? Mirela TACHE ? Director Economic ADR SUD MUNTENIA
? Mircea ENESCU ? Presedinte comisie evaluare
? Gilda NICULESCU ? Membru EvaluatorLidia ILIE ? Membru Evaluator Persoane juridice romane - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, emis nu mai devreme de 30 de zile de la data deschiderii ofertelor.
Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire , inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.
Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare/altele echivalente, nu mai veche de 60 zile.
Persoane juridice / fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, traduse autorizat in limba romana.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani -Se va completa si prezenta Anexa nr. 5;
? Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: sa fie minim 500.000, 00 Lei.
In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Lista de experienta similara -Se va prezenta unul sau mai multe contracte de prestari servicii privind realizarea de analize/studii/cercetari in domeniul socio-economic , in valoare deminim 250.000, 00 Lei.La Anexa nr. 7 se va anexa o copie dupa paginile din contractul/contractele prezentat/prezentate ca experienta similara care sa contina informatiile cu privire la contractanti, obiectul contractului si valoarea contractului.
Se va anexa recomandarea din care sa reiasa modul de indeplinire a contractului/contractelor ?i numarul contractului/contractelor la care se face referinta sau Documentul/documentele constatator/constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale aferente contractului prezentat ca experienta similara din partea beneficiarului, in copie conform cu originalul.
Informatii privind sub-contractantii
Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarile
Echipa de implementare va fi alcatuita din cel putin:
Lider de echipa avand ca experienta profesionala:
?Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;
?Experienta profesionala specifica dovedita prin coordonarea a cel putin un proiect de consultanta/asistenta tehnica in domenii relevante prezentului contract sau avand componente referitoare la aceasta tema.
2. Expert cheie in consultanta/asistenta tehnica avand ca experienta profesionala:
? Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul social/economic/juridic/administra?ie publica;?Experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect de consultanta/asistenta tehnica in domenii relev
Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarile
Echipa de implementare va fi alcatuita din cel putin:
Expert cheie statistica-econometrie avand ca experienta profesionala:
?Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;
?Experienta profesionala specifica dovedita prin prezentarea a cel putin unui studiu / articol de specialitate, ca autor, in statistica-econometrie;
Expert cheie politici europene avand ca experienta profesionala:
?Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul social sau economic;
Experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la minimum un proiect in domeniul politicilor europene relevante pentru prezentul contract (de ex. politica sociala, politica de coeziune) sau avand componente referitoare la aceasta tema;
Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarile
Trebuiesc prezentate urmatoarele: Lista cuprinzand membrii echipei de implementare, respectiv lider de echipa si expertii pe termen lung propusi pentru implementarea activitatilor din contract. Aceasta lista va cuprinde numele, prenumele expertului, pozitia ocupata, domeniul de implicare in contract si experienta in domeniu;
CV-ul pentru fiecare membru al echipei de implementare.
? Declara?ie de exclusivitate ?i disponibilitate, semnata in original, pentru fiecare dintre membrii echipei de implementare propusa in oferta.
Standarde de asigurarea calitatii: ISO 9001 sau echivalent (copie conform cu originalul);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2012 14:00
Locul: Calarasi Str.General Constantin Pantazi Nr.7A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantiilor pe baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR DMI 6.1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua oferte se vor clasa pe locul intai, cu acelasi punctaj, Autoritatea Contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale departajarea se va face prin re-ofertarea propunerii financiare, in plic inchis, depus la registratura Autorita?ii Contractante.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP , operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art .256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii publice ADR SUD MUNTENIA
Adresa postala: Str.General Constantin Pantazi Nr.7A, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910164, Romania, Tel. +40 242331769, Email: [email protected], Fax: +40 242313167, Adresa internet (URL): www.adrmuntenia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2012 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer