Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea studiului privind stadiul actual al dezvoltarii rurale ?i al agriculturii in regiunea Sud Muntenia ?i scenarii de dezvoltare in perioada 2014 ? 2020


Anunt de participare numarul 143052/11.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Adresa postala: STR.General Constantin Pantazi Nr.7A, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910164, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVIAN DOBRESCU, Tel. +40 242331769, In atentia: Dana TRAIAN, Email: [email protected], Fax: +40 242313167, Adresa internet (URL): WWW.ADRMUNTENIA.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare Regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea studiului privind stadiul actual al dezvoltarii rurale ?i al agriculturii in regiunea Sud Muntenia ?i scenarii de dezvoltare in perioada 2014 ? 2020
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Regiunea SUD MUNTENIA
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea studiului privind stadiul actual al dezvoltarii rurale ?i al agriculturii in regiunea Sud Muntenia ?i scenarii de dezvoltare in perioada 2014 ? 2020
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 x Realizarea studiului privind stadiul actual al dezvoltarii rurale ?i al agriculturii in regiuneaSud Muntenia ?i scenarii de dezvoltare in perioada 2014 ? 2020
Valoarea estimata fara TVA: 175, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - 3000 lei. Garantia se va constitui prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate de asigurari-Anexa nr.9 sau prin virament bancar (ordin de plata vizat de catre banca) in contul autoritatii contractante - RO78RNCB0098037561140001 - Perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. In situatia in care se opteaza ca modalitatea de constituire a garantiei de participare sa se realizeze prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari, aceasta trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu motivele pentru care aceasta scrisoare poate fi executata de catre autoritatea contractanta in conformtate cu OUG nr.34/2006.In situatia in care operatorul economic intra in categoria IMM acesta poate constitui garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului si respectiv 5% din valoarea fara TVA a contractului in situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM.Constituire garantiei de buna executie se face in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica de catre ambele parti. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.92 alin(1) din HG nr.925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui prin oricare dintre modalitatiile prevazute la art.90 alin (1)-(3) din HG 925/2006, actualizata cu prevederile HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007 ? 2013, DMI 6.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentarea situa?iei scadenta in luna anterioara celei de depunere a ofertei privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, Prezentarea situa?iei scadenta in luna anterioara celei de depunere a ofertei privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta, Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin funtii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art.69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Aceasta declaratie nu este un format tip - este o declaratie pe proprie raspundere
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt uratoarele:
Liviu MUSAT - Director ADR SUD MUNTENIA
Mirela TACHE - Director Economic
Mircea ENESCU - Director Adjunct Dezvoltare
Daniela TRAIAN - Sef serviciu comunicare
Gilda Niculescu - Sef Serviciu Strategii, Dezvoltare, Cooperare
Octavian DOBRESCU - Expert Achizitii
Aurelian MOROIANU - Expert
Florina RASCANU -Expert
Madalina CILIBEANU - Expert Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata, sau copie conform cu originalul. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta acest certificat pentru conformitate in original sau copie legalizata . Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire , inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani respectiv 2010, 2011, 2012sa fie minim 345.000 Lei. In situatia in care op economic intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind cifra de afaceri. Se va completa de si prezenta anexa nr.5. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual/lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv :2010 - 4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379, 2012 - 4, 4560 lei/euro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa de si prezenta anexa nr.5. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual/lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv :2010 - 4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379, 2012 - 4, 4560 lei/euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Echipa de implementare va fi alcatuita din cel putin:
1. Manager de proiect: Studii universitare, absolvite cu diploma de licenta; Minim 3 ani experienta generala in domeniul studiilor absolvite; Coordonarea a cel putin unui proiect de consultanta/cercetare/asistenta tehnica in domenii relevante prezentului contract
2. Expert dezvoltare rurala: Studii universitare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul agronomiei/tehnic/economic; Minim 3 ani experienta generala in domeniul studiilor absolvite; Implicarea intr-un proiect de consultanta/cercetare/asistenta tehnica in domenii relevante prezentului contract sau avand componente referitoare la acesta tema
3. Expert in agricultura: Studii universitare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul agronomiei; Minim 3 ani experienta generala in domeniul studiilor absolvite; Implicarea intr-un proiect de consultanta/cercetare/asistenta tehnica in domeniul agriculturii
4. Expert in protectia mediului: Studii universitare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul mediului/hidro; Minim 3 ani experienta generala in domeniul studiilor absolvite; Implicarea intr-un proiect de consultanta/cercetare/asistenta tehnica in care sa fi realizat componenta de mediu prin documentatii vizand protectia mediului
5. Expert fonduri structurale si de coeziune: Studii universitare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/juridic; Minim 3 ani experienta generala in domeniul studiilor absolvite;Implicarea intr-un proiect de consultanta/cercetare/asistenta tehnica in domeniul fondurilor structurale ?i de coeziune
Realizarea unui sau a mai multor contracte de prestari servicii de natura si complexitatea celor ofertate in cumul de minim 170.000 LeiPentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual/lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv :2010 - 4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379, 2012 - 4, 4560 lei/euro
Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani. Se va completa si prezenta anexa nr.6. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual/lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv :2010 - 4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379, 2012 - 4, 4560 lei/euro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista cuprinzand membrii echipei de implementare, respectiv lider de echipa si expertii pe termen lung propusi pentru implementarea activitatilor din contract. Aceasta lista va cuprinde numele, prenumele expertului, pozitia ocupata, domeniul de implicare in contract si experienta in domeniu.CV-ul pentru fiecare membru al echipei de implementare. Declaratie privind disponibilitatea de a participa in cadrul prezentului contract, semnata in original, pentru fiecare dintre membrii echipei de implementare propusa in oferta.Lista cuprinzand membrii echipei de implementare, respectiv lider de echipa si expertii pe termen lung propusi pentru implementarea activitatilor din contract. Aceasta lista va cuprinde numele, prenumele expertului, pozitia ocupata, domeniul de implicare in contract si experienta in domeniu.CV-ul pentru fiecare membru al echipei de implementare. Declaratie privind disponibilitatea de a participa in cadrul prezentului contract, semnata in original, pentru fiecare dintre membrii echipei de implementare propusa in oferta.Lista cuprinzand membrii echipei de implementare, respectiv lider de echipa si expertii pe termen lung propusi pentru implementarea activitatilor din contract. Aceasta lista va cuprinde numele, prenumele expertului, pozitia ocupata, domeniul de implicare in contract si experienta in domeniu.CV-ul pentru fiecare membru al echipei de implementare. Declaratie privind disponibilitatea de a participa in cadrul prezentului contract, semnata in original, pentru fiecare dintre membrii echipei de implementare propusa in oferta.Completare anexa 7.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual/lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv :2010 - 4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379, 2012 - 4, 4560 lei/euroSe va completa si prezenta anexa nr.6. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual/lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv :2010 - 4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379, 2012 - 4, 4560 lei/euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2013 10:00
Locul: Calarasi, Str.General Constantin Pantazi Nr.7A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
In cazul in care 2 sau mai multe oferte admisibile, clasate pe primul loc, au acelasi pret ofertat , departajarea se va face prin reofertarea propunerii financiare, in plic inchis depus la registratura autoritatii contractante
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice contestatie poate fi depusa in termen de maxim 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevazute de OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice al ADR SUD MUNTENIA
Adresa postala: Str.General Constantin Pantazi Nr.7A, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910164, Romania, Tel. +40 242313167, Email: [email protected], Fax: +40 242313167, Adresa internet (URL): www.adrmuntenia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2013 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer