Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea unei centrale de cogenerare in Municipiul Pitesti, cartier Trivale


Concesionare numarul 638/08.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: Ivan Lucia Corina, Diaconu Gabriela, Vasilescu Iuliana, Tel.0248-213994, Email: [email protected], Fax: 0248-212166, Adresa internet (URL): http: //www.primariapitesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Realizarea unei centrale de cogenerare in Municipiul Pitesti, cartier Trivale
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Pitesti, cartier Trivale
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concedentul, Primaria Municipiului Pitesti, asigura terenul.Concesionarul asigura finantarea, proiectarea, construirea, exploatarea si intretinerea centralei de cogenerare pe o perioada negociabila.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45251220-9 - Lucrari de constructii de centrale de cogenerare (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
1
Intervalul: intre: 8, 000, 000si14, 000, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice romane sau straine care fac dovada situatiei economice si financiare: a)Declaratie privind inexistenta starii de falimentb)Certificat emis de Registrul Comertului.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale sau o declaratie pe propria raspundere autentificata de notariat, pentru persoane juridice straine.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri in ultimii 3 ani probata cu documentelegal valabile-minimum echivalentul a 10.000.000 EURO
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari in domeniul energetic, realizate in tara si in lume;
-Dotare cu utilaje, instalatii si echipamente tehnice;
-Numarul mediu de personal angajat in ultimii trei ani.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1.Pret de vanzare a Gcal(lei/Gcal)*-95 puncte2.Raportul pret Gcal/pret combustibil consumat pe Gcal(k1)*-2, 5 puncte3.Gradul de disponibilitate anuala(ore/an)(k2)-2, 5 puncte
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2008
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 14.01.2009 Ora: 15:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Conditii de obtinere a documentatiei de atribuire: pana la data de 12.01.2009, ora 16.00.Contravaloarea documentatiei este de 50 lei. Plata documentatiei se face la casieria Municipiului Pitesti sau prin virament in contul RO43TREZ04621160250XXXXXOfertele se depun la Registratura Primariei Municipiului Pitesti, str. Victoriei nr.24 pana la data de 14.01.2009, ora 15.00.Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2009 ora 11.00, Locul: Primaria Municipiului Pitesti, str.Victoriei nr.24Garantia de participare este de 150.000 EURO si se constituie conform documentatiei de atribuire.Data la care se determina echivalenta leu/Euro este 31.10.2008, la cursul BNR.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleus, nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104648
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul Juridic-Mihai Foamete
Adresa postala: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei nr.24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248213994, Fax: 0248212166
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2008 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer