Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - realizarea unei parcari subterane pe strada independentei din municipiul oradea


Anunt de intentie numarul 26032/15.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SA Oradea
Adresa postala: str.Piata CETATII nr.4 ORADEA, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410520, Romania, Punct(e) de contact: biroul achizitii publice, Tel. +40 259440438, In atentia: florin alexandru, Email: [email protected], Fax: +40 259440438, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
realizarea unei parcari subterane pe strada independentei din municipiul oradea
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: municipiul oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
realizarea unei parcari subterane pe strada independentei din municipiul oradea
Valoarea estimata fara TVA: 26, 641, 634RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45223310-2 - Lucrari de constructii de parcari subterane (Rev.2)
34927000-1-Aparate de taxare (Rev.2)
34928100-9-Bariere de protectie (Rev.2)
39713410-0-Masini de curatare a podelelor (Rev.2)
42416100-6-Ascensoare (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 09.04.2013
Durata: 18 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
1.Suma procent de diverse si neprev =903625 lei fara tva.Prop fin se va face luand in consid val fara chelt diverse si neprev, respectiv se va oferta pana la valoarea de 25738009 lei.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata se va face din bugetul SC ADP SA
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
nu se doreste a se beneficia de prevederile art. 75 alin.(2) / 89 alin.(2) din OUG 34 / 2006
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.ssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2013 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer