Licitatie Publica - Realizarea unei pasarele pietonale cu posibilitate auto de 1.5 to peste raul Somes
Anunt de participare numarul 37773/30.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ileanda (Primaria Comunei Ileanda Salaj)
Adresa postala: Strada 1 decembrie 1918 nr 43, Localitatea: Ileanda, Cod postal: 457190, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Naghiu, Tel.0260648607, In atentia: Lazar Valerian Marius, Email: [email protected], Fax: 0260648607
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea unei pasarele pietonale cu posibilitate auto de 1.5 to peste raul Somes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Intre localitatile Rogna si Ileanda, Jud. Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unei pasarele pietonale cu posibilitate auto de 1.5 to peste raul Somes, lungimea totala 120m
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
O pasarela peste raul Somes, conform documentatiei
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 600, 000 si 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 35.000 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin OG 7/2006, bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In conformitate cu Art. 44 OUG 34/2007
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea; Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG 34/2006; Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat;Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetele locale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copii ale bilanturilor contabile pentru anii 2004, 2005, 2006, respectiv 30.06.2007
Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala min. 5.000.000 leiSolvabilitate patrimoniala > 30%Lichiditate > 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari efectuate, impreuna cu recomandarile beneficiarilor vizate ISC
Declaratie privind utilajele si echipamentele; Lista utilajelor si echipamentelor;
Declaratia privind efectivele medii anuale, asigurarea cu responsabil tehnic autorizat, responsabil pentru controlul calitatii - cu atestarile necesare
Certificare ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lucrari de natura similara in valoare de min. 2.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei Ileanda sau in contul RO85 TREZ 5642 1360 250X XXXX - deschis la Trezoreria Jibou
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei Ileanda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati si/sau imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Ileanda
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918 Nr. 43, Localitatea: Ileanda, Cod postal: 457190, Romania, Tel.0260648607, Email: [email protected], Fax: 0260648607
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2007 15:10