Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea unei retele VPN, ca solutie integrata de transmisii de date la serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor din judetul Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 52910/20.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], Fax: 0263214750
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea unei retele VPN, ca solutie integrata de transmisii de date la serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor din judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Bistrita Nasaud, Bistrita, P-ta Petru Rares nr.1-2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea unei retele private virtual (VPN) la nivelul Serviciului Public Comunitar Judetean de Evidenta a Persoanei din judetul Bistrita Nasaud, care sa asigure legatura on-line intre cele 5 SPCLEP-uri din judet si Biroul Judetean de Administrrare a Bazelor de Date pentru Evidenta Persoanei Bistrita Nasaud, respectiv Serviciul judetean de Evidenta Persoanei, ca unitate coordonatoare a celor 5 SPCLEP-uri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.1)
30213000-5-Computere personale (Rev.1)
30241400-4-Software pentru sisteme de operare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Router CISCO 2811 - hsec/k9 - 2 buc
Dispozitiv firewall hardware PIX515e - 2buc
Router CISCO 831-k9- 6 buc
Calculatoare ( inclusiv monitoare, scanere, imprimante) - 12 buc
Videoproiector - 1 buc
Dispozitiv de protectie UPS 1200F 2000VA- 22 buc
Programsi licente Microsoft Windows XP Profesional - 12 buc
Program si licenta Microsoft Windows Office 2003 Profesional - 12 buc
Specificatiile tehnice pentru echipamente si bunuri se prezinta in anexa la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 3000 lei si garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din fonduri PHARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat la notariat, prezentat inaintea semnari contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
- certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata inclusiv locale, valabile la data deschideri ofertelor
- certificat constatator emis de Registrul Comertului cu valabilitate la data deschideri ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind situatia financiara- copie Bilant contabil anul 2007, vizat de directia Finantelor Publice- Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- valoarea indicatorilor pentru anul 2007: solvabilitate mai mare sau egal de 30%, lichiditate mai mare sau egal cu 100%;
- valoare cifrei medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egal cu 800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor contracte de furnizare de produse in ultimii 3 ani- fisa privind experineta similara- declaratie privind calitatea de participant la procedura- lista si C.V. a echipei de lucru alocat.- declaratie privind echipamentele de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corepunzatoare a contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru experienta similara un contract a carei valoare sa fie de minim 150.000 lei, avand ca obiectiv activitate de furnizare produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2008 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud, str. P-ta Petru Rares nr. 1-2, loc Bistrita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice delegat sau reprezentant al ofertantilor poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect PHARE 2005/017-553.01.03.06 BN 650 "Realizarea unei retele VPN, ca solutie integrata de transmisii de date la serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor din judetul Bistrita Nasaud
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.6, sect.3, cod postal 010873, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se poate depune in termen de 5 zile de ladata luarii la cunostinte de catre contestatator despre un act pe care considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud
Adresa postala: P-ta Petru Rares ner. 1-2, camera 63, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Tel.0263230471, Fax: 0263214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 07:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer