Licitatie Publica - Realizarea unei solutii de mesagerie unificata si ?Call Center? si implementarea unei platforme de servicii pentru beneficiari prin IVR
Anunt de participare numarul 125825/13.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Ivascu, Tel. +40 213101629, In atentia: Catalin Ivascu, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea unei solutii de mesagerie unificata si ?Call Center? si implementarea unei platforme de servicii pentru beneficiari prin IVR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unei solutii de mesagerie unificata si ?Call Center? si implementarea unei platforme de servicii pentru beneficiari prin IVR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32420000-3 - Echipament de retea (Rev.2)
64216000-3-Servicii de mesagerie si de informare electronice (Rev.2)
79512000-6-Centre de apel (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Sectiunii B ? Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 832, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 2% din valoarea estimata fara TVA, respectiv 76.644, 00 Lei. Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% din FEADR si 20% din bugetul national
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
2.Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic (lider, asociat) nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala (lider, asociat), valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor;
4.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale (lider, asociat), valabil la data deschiderii ofertelor;
5.Certificat pentru plata CAS (lider, asociat), valabil la data deschiderii ofertelor (pentru statele unde este aplicabil);
6.Cazier judiciar (lider, asociat) pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator si pentru persoanle imputernicite (unde este cazul) ce semneaza ?Declaratia privind eligibilitatea?
7.Cazier judiciar al companiei (lider, asociat) sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).
Documentele se vor depune in original sau copii legalizate/ lizibile semnate si stampilate cu apostila ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
b) Prezentarea bilantului inregistrat la administratia financiara pentru exercitiile financiare 2008, 2009 si 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 900.000 euro pentru pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010);b) Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii/furnizari de bunuri in ultimii 3 ani;
2.Formular nr. 9 ? Fisa de experienta similara;
3.Ofertantul va depune in original sau copii lizibile semnate si stampilate cu apostila "conform cu originalul", documente emise de organisme acreditate care ii confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2001 sau echivalent;
4.Ofertantul va depune in original sau copii lizibile semnate si stampilate cu apostila "conform cu originalul", documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al mediului conform ISO 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul(operator economic sau membrii asocierii impreuna)a finalizat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, activitati privind livrarea si implementarea tehnica a unei solutii de comunicatii unificate de tip voce prin?internet protocol?similare solutiei solicitate prin caietul de sarcini, in valoare cumulata de minimum 900.000 euro.2.Ofertantul(operator economic sau membrii asocierii impreuna)a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, activitati privind livrarea si implementarea tehnica a unei solutii de comunicatii unificate de tip voce prin?internet protocol?similare solutiei solicitate prin caietul de sarcini, avand o scalabilitate pentru minimum 20 de utilizatori ai solutiei Centru Apel.3.Ofertantul(operator economic sau membrii asocierii impreuna)a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, activitati privind livrarea si implementarea tehnica a unei solutii de comunicatii unificate de tip voce prin?internet protocol?similare solutiei solicitate prin caietul de sarcini, care sa suporte cel putin 1000 de utilizatori.4.Ofertantul(operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici)trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.5.Ofertantul(operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici)trebuie sa prezinte pentru produsele ofertate atestat pentru sistemul de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare in cadrul licitatiei electronice: pretul ofertei. Conform Sectiunii A - Fisa de Date a Achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511.1/2/B/11/00/13/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2011 12:00
Locul: Strada Gradina cu Cai, Nr. 3A, sector 5, Bucuresti, Tel: +40 213101629
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit din partea ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura de Asistenta Tehnica.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Asistenta Tehnica si Leader - Serviciul Asistenta Tehnica din cadrul APDRP
Adresa postala: Strada Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel. +40 213101629, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2011 16:43