Licitatie Publica - Realizarea unei trepte de deshidratare avansata a namolului la Statia de Epurare Timisoara
Anunt de participare (utilitati) numarul 135644/18.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUATIM S.A. Timisoara
Adresa postala: Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Punct(e) de contact: DIANA COTOP, Tel. +40 256200262, Email: [email protected], Fax: +40 256294753, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional al serviciilor de apa si de canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Realizarea unei trepte de deshidratare avansata a namolului la Statia de Epurare Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Timisoara, jud. Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde proiectarea, obtinerea autorizatiilor, construirea si testarea tuturor facilitatilor aferente unui sistem de uscare solara a namolului format din 10 linii (sere), fiecare cu latimea minima de 9 metri, prevazute cu sistem de intoarcere a namolului, sistem de ventilatie si sistem de incalzire pentru perioada rece a anului prin recuperarea caldurii din efluentul statiei de epurare, utilizand pompe de caldura, astfel incat namolul obtinut sa corespunda cerintelor privind continutul minim de 35% substanta uscata din namol. Aceste lucrari includ asigurarea alimentarii cu energie electrica, un sistem de Automatizare si SCADA, utilaje pentru manipularea namolului, un cantar pentru utilajele de transport a namolului, precum si sustinerea functionarii in perioada de punere in functiune si Perioada de Garantie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252140-1 - Lucrari de constructii de statii de deshidratare a namolului (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea unei trepte de deshidratare avansata a namolului la Statia de Epurare Timisoara
Valoarea estimata fara TVA: 23, 721, 583RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
230.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data data limita de depunere a ofertelor.Formele prin care se poate constitui garantia de participare sunt urmatoarele: - Virament bancar: in contul Autoritatii Contractante deschis la BRD Groupe Societe Generale, sucursala Timisoara, numarul: RO 63 BRDE 360 SV 07245353600 (la data deschiderii ofertei suma aferenta trebuie sa figureze in extrasul de cont al AC), sau- Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Scrisoare de garantie pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (completata conform Formularului nr. 16). In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui in termenii contractuali garantia de buna executie astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau- de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul stabilit in documentatia de atribuire;Garantia de buna executie se va prezenta conform ? Formularului nr.23
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune: 73.91%Buget de stat: 11.3%Buget local: 1.74%Credit Operator Regional: 13.05%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Declaratie privind eligibilitatea (formular 1). Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere, de fiecare tert sustinator declarat prin oferta.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, (formular 2). In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator declarat prin oferta.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 3)
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular 4, conform Ordin ANRMAP314
5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie in cadrul SC AQUATIM sunt: Dr.ing. Ilie Vlaicu; ec. Rozalia Giuchici; ing.Adriana Anghelus; ing. Lazarica Marinescu; ing.Cornel Schiop Vele; jr.Alina Ivanescu.
Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr. 5 privind prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere, de fiecare subcontractant si/sau tert sustinator declarat prin oferta.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator eliberat de ORC ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizataDocumentul de mai sus trebuie prezentat de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.
Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, in cazul in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Pentru persoane juridice straine se vor depune:
- Documentele echivalente cu cele solicitate mai sus, emise de autoritati/institutii abilitate din alte state, care vor fi prezentate in copii conforme cu originalul, traduse de traducator autorizat
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
Documentele prezentate trebuie sa fie emise de autoritatile competente ale tarii respective- Se solicita Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri a of ultimii 3ani fin trebuie sa fie cel putin egala cu 30000000lei;Se va completa: F6. ? Decl priv cifra de afaceri;Doc just: copii certif pt conf cu orig ale sit fin an pe ultimii trei ani fin, vizate si inreg de org comp, insotite de copii ale rap de audit sau ale rap cenz, dupa caz;Of nerezid vor prez trad autorizate in limba romana ale doc solicitate mai sus.AC isi rezerva dreptul de a solicita of?pers juridice romane si persoane juridice straine?prezentarea si a altor doc in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Convertirea EURO-LEI se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv: 2008-3, 6827;2009-4, 2373;2010-4, 2099;2011-4, 2379.Pt sit financ exprimate in alte monede decat euro, se va folosi pentru conversie rata medie anuala stabilita de catre BCE pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp sim.1.Of trebuie sa fi exec constr de tip hala, cu o deschidere de cel putin 9 metri.Se vor comp: F7? Decl priv lista princ lucrari exec in ultimii5ani fata de data dep of;F7.1?Decl priv detal princ lucr exec in ultimii5 ani fata de data dep of;Doc justif: copie dupa pv de rec partiala sau copie dupa pv de rec la term lucr sau copie dupa pv de rec la pun in func, semn de benef inves/ AC sau copie dupa pv de rec fin sem de benef inv/AC/Ing supervizor sau un doc echiv din care sa rez indep oblig contrac, sem sau contrasem de benef inv/AC.Se vor lua in consid acele pv semn sau docum echiv semn sau contrasemn de benef inv/AC in ultimii 5 ani fata de data dep of.Pv de rec la term lucr si pv de rec la pun in func, pv de rec fin sau docum echiv se vor prez pt fiecare ref ment.
Exp sim.2.Of trebuie sa fi proiect o unit de deshidr solara, cu aport extern de caldura in per rece, a namolului prov de la o st de ep cu o capac de min 35000 L.E. sau inst de incalz, cu pompe de caldura cu o putere term de cel putin 0, 2 MW.Se vor completa: F8?Decl priv lista princip lucr proiect in ultimii 3 ani fata de data depunerii ofertei.F8.1?Decl priv detalierea princip lucrari proiect in ultimii 3 ani fata de data depunerii of;Docum justif: aprob proiect de catre benef inv/ AC
Se vor lua in consid acele aprob emise in ultimii 3 ani fata de data depu of.
Utilaje
- Macarale pe pneuri > 12.5 tone ? 1 buc
- Excavatoare ? 1 buc
- Camioane cu capacitate intre 5 tone si 20 tone -2 buc
- Buldozer -1 buc
- Incarcator frontal ? 1 buc
- Cilindru Compactor ? 1 buc
- Placa compactoare ? 1 buc
- Trailer ? 1 buc
Se va completa: F13?Decl priv utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Personal: 1.Man de Pro(Reprez Antrepr) - Ing cu min 5 ani exp prof gen in dom constr;2.Sef proiect-exp in dom proiect unit de deshidrat sol, cu ap extern de cald in per rece, a nam prov de la o st de ep, sau ca a proiec inst de incalz, cu pompe de cald;3.Sef de santier-Ing cu min 5 ani exp in dom constr civ si/sau ind;4.Ing inst-Ing cu min5ani exp in dom;5.Ing mec-Ing cu min5ani exp in dom;6.Ing electric-autom SCADA-Ing cu min5ani exp in dom;7.Resp Tehn cu Ex-Ates in conf cu L calit in const10/1995, cu com si mod ult;8.Resp pt contr calit?Ing cu min5ani exp gen;9.Coord San si Secur in Munca ?atest conf legis nat in vig;Se vor comp: F9?Decl priv num mediu al persangin ultimii 3 aniF10?Lista cu pers de spec pt indepl serv de proiect sipt exec lucr;F11?Curriculum Vitae;F12?Decl de dispon;Doc just: copii dupa diplom, adev, autoriz sau certif prof;pt Resp pt contr calit este suf prez unei copii dupa dec de numire. Se vor nomin persoane diferite pt fiec dintre poz solic.
Informatii privind subantreprenor
Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subantrprenori si specializarile acestora, completatacompletare formular nr.15 de ofertant/ liderul Asocierii.
Certificat ISO 9001 pentru asigurarea Calitatii sau similar, eventual certificari potrivit Standardelor ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului;
Certificat ISO 14001 privind sistemele de management al mediului sau similar, eventual certificari potrivit Standardelor ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costul anual al energiei electrice necesare deshidratarii namolului de la 20% la minim 35% substanta uscata in namol, la capacitatea de proiectare a unitatii de deshidratare avansata a namolului
20%
Descriere: Pt cea mai mica val ofert pt Cost anual al en el se va obt punct max, resp 20 pcte.Pt celelalte val prop pt Cost anual al en el, punct se va acor dupa form: P2=(Cost minim/Cost n) x 20.Punct max care poate fi obtinut la criteriul P2 este de 20 de pcte
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 12021 accesibila in SEAP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2012 12:00
Locul: Timisoara, sediul central AQUATIM, str. Gh.Lazar nr.11A, et.4, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Pt ofertele clasate pe primul loc cu punctaje egale modalit de departajare va fi pretul.Daca of clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solic reofert in plic inchis, in ved departajarii of. Ofertantul castigator este obligat sa prezinte, pana la data incheierii contractului de achizitie publica, Acordul de Asociere, autentificat in original, si contractele incheiate cu subcontractantii declarati in oferta, in original.Contractul se semneaza de ambele parti la sediul AC, in 2ex originale.Completari laIV2.1 Detalii privind aplic algorit de calcul: Pt fiecare oferta care a indeplinit toate criteriile de selectie si calificare si a carei Propunere Tehnica a fost declarata admisibila de catre Comisia de Evaluare, se va acorda un punctaj rezultat in urma aplicarii criteriilor, dupa cum urmeaza: 1.Criteriu 1-Pretul contractuluiPentru cea mai mica valoare ofertata pentru Pretul contractului, fara TVA, se va obtine punctajul maxim, respectiv 80 puncte. Pentru celelalte valori ofertate, punctajul se va acorda dupa formula: P1=(Valoare minima pentru Pretul contractului/Valoare n pentru Pretul contractului)x80Punctajul maxim care poate fi obtinut la criteriul P1 este de 80 de puncte.2.Costul anual al energiei electrice necesare deshidratarii namolului de la 20% la minim 35% substanta uscata in namol, la capacitatea de proiectare a unitatii de deshidratare avansata a namoluluiPt cea mai mica val ofert pt Cost anual al en el se va obt punct max, resp 20 pcte.Pt celelalte val prop pt Cost anual al en el, punct se va acor dupa form: P2=(Cost minim/Cost n) x 20.Punct max care poate fi obtinut la criteriul P2 este de 20 de pctePunctajul Total se va calcula dupa formula: P=P1+P2;Punctajul maxim total care poate fi obtinut prin cumularea criteriului P1 cu criteriul P2 este de 100 de puncte.Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului obtinut. Oferta cu punctajul P cel mai mare va fi declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac: conform prevederilor art.2562 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUATIM SA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Gh. Lazar nr.11A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Tel. +40 256200262, Fax: +40 256294753
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2012 08:29