Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - „REALIZAREA UNOR NOI CAPACITATI DE PRODUCERE A ENERGIEI TERMICE PRIN VALORIFICAREA RESURSEI DE ENERGIE REGENERABILA LA 22 GRADINITE SI CRESE DIN MUNICIPIUL PIATRA NEAMT"


Anunt de participare numarul 100051/14.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  RO-610101, Romania, Punct(e) de contact:  Neculai Munteanu, Tel. 0233218991, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0233215374, Adresa internet (URL):  http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
„REALIZAREA UNOR NOI CAPACITATI DE PRODUCERE A ENERGIEI TERMICEPRIN VALORIFICAREA RESURSEIDE ENERGIE REGENERABILA LA22 GRADINITE SI CRESE DIN MUNICIPIUL PIATRA NEAMT"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amplasarea optima de panouri solare in locatia aleasa , pentru obtinerea de randament maxim in captarea si stocarea energiei solare in vederea producerii de Apa Calda de Consumdin surse regenerabile si practic inepuizabile .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 678, 773RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 22.000 lei, garantia de buna executie - 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii si fondurinerambursabile delaAdministratia Fonduluipentru Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare / asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ofertanti/ofertanti asociati : Declaratii privind eligibilitatea , conform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 /O.U.G. nr. 34/2006Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat - ANAF.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local. Vor fi eliminati operatorii economici cu datorii restante la bugetul general consolidat.Calitatea de participant la proceduraCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile ?inte de data deschiderii ofertelorCertificat de ?egistrare si codul unic, emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in copie
Copie dupa certificatul de inregistrare si codul unic eliberate in baza Ordonantei de Urgenta nr. 44 din 16 aprilie 2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre personale fizice.
Certificatul deatestare privindobligatiilelaFondul pentru Mediu conformart. 14 , alin. 2 , lit. c)din GhiduldeFinantare din 8mai 2009
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind societatea .- Informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Ofertantul va prezenta copii ale bilantului contabil pe ultimulan ( 2008) vizat si inregistrat de catre organele competente.Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani este de 7.300.000 lei..
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Se solicita indeplinireain ultimii 5 ani, calculati fata de data depunerii ofertei minim1 contract deexecutie de lucrari deinstalatii solare similara (Se vor prezenta copii dupa contract si procesul verbal de receptie la terminaea lucrarilor)Declaratie privind utilajele, istalatiile si echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari.Standarde de asigurare a calitatii:
prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent;
- prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001sau echivalent;
- prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001 sau echivalentNu se accepta sisteme de management in curs de certificare.
Informatii privind subcontractanti/asociere.
Angajament privind asigurarile. Informatii privind securitatea si sanatatea in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim1 contract deexecutie de lucrari deinstalatii solare similara?valoare de700.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2010 11:00
Locul: Primaria mun. Piatra Neamt nr.6-8 - Sala de consilui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia si imputernicitii din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMULUIDE ?LOCUIRE SAU COMPLETARE A SISTEMELOR CLASICE DE ?CALZIRE CU SISTEME CARE UTILIZEAZA ENERGIE SOLARA, ENERGIE GEOTERMALA SI ENERGIE EOLIANA SAU ALTE SISTEME CARE CONDUC LA ?BUNATATIREA CALITATII AERULUI, APEI SI SOLULUI
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Fonduri proprii si fondurinerambursabile delaAdministratia Fonduluipentru Mediu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 310.46.41, Fax:  021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  Cuza Voda , nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513296, Fax:  0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term de 5 zile cf art 256^2 alin (1) lit b)/OUG 34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primariei P. Neamt
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr.6- 8, Localitatea:  P. Neamt, Cod postal:  610101, Romania, Tel. 0233/218991, Fax:  0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2010 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer