Licitatie Publica - Realizarea unui proiect de consultanta si analiza pentru crearea aplicatiei SIRENE si a dotarii tehnice a Biroului SIRENE, precum si auditarea implementarii contractului 2
Anunt de participare numarul 68736/14.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+40 21 326 5555/int: 216; 219, In atentia: Cristian Curculescu, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea unui proiect de consultanta si analiza pentru crearea aplicatiei SIRENE si a dotarii tehnice a Biroului SIRENE, precum si auditarea implementarii contractului 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare:
Calea 13 Septembrie 1-5, Sector 5, Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie acordarea de servicii de analiza, consultanta si asistenta tehnica pentru elaborarea documentatiei necesare realizarii aplicatiei SIRENE si a dotarii tehnice a Biroului SIRENE, precum si auditarea implementarii solutiei tehnice propuse.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72223000-4 - Servicii de analiza a cerintelor tehnologiei informatiilor (Rev.2)
72220000-3-Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
72224100-2-Servicii de planificare a punerii in aplicare a sistemelor (Rev.2)
72800000-8-Servicii de audit informatic si de testari informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de achizitie publica va fi incheiat cu o firma specializata in domeniul serviciilor informatice, care va desfasura toate activitatile subsumate contractului, respectiv: acordarea de servicii de analiza, consultanta si asistenta tehnica pentru elaborarea documentatiei necesare realizarii aplicatiei SIRENE si a dotarii tehnice a a Biroului SIRENE, precum si auditarea implementarii solutiei tehnice propuse.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: scrisoare bancara, in cuantum de 10.000 EUROGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului in Euro fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din fondurile Facilitatii Schengen, Proiectul RO-FSCH-8 din cadrul Planului Indicativ al Facilitatii Schengen pentru Romania 2007-2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
-Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;
-Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana
-Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media cifrei anuale de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2005, 2006 si 2007) trebuie sa fie mai mare de:
b) Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani (2005, 2006 si 2007) trebuie sa fie:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) 500 000 EUROb) Pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Resurse umane si structura managementului
b) Lista principale livrari in ultimii 3 anic) Certificate ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 12 specialisti (personal tehnic de specialitate) care sa lucreze in domeniul serviciilor de analiza, consultanta si asistenta tehnica privind realizarea sistemelor informaticeb) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani, calculati la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 2 proiecte in domeniul serviciilor de analiza, consultanta si asistenta tehnica privind realizarea sistemelor informatice, cu valoare cumulata de minim 250.000 Euro (participarea ofertantului)c) Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO9001 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocierii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2009 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Facilitatea Schengen; Proiectul RO-FSCH-8 din cadrul Planului Indicativ al Facilitatii Schengen pentru Romania 2007-2009
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si Contractare PHARE
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 614, 615, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 272 alin. (2) si (5) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare PHARE
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 614, 615, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2008 11:00