Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea unui studiu de fezabilitate, a proiectului tehnic si a detaliilor de executie (inclusiv caiete de sarcini pentru licitarea lucrarilor proiectate) pentru lucrarea Modernizare Scoala Generala OVCalan si Scoala Generala str.Florilor"


Anunt de participare numarul 42731/06.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CALAN
Adresa postala: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Orasului Calan Serviciul Urbanism, Tel.0254730223, In atentia: Petru Stanciu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0254732954, Adresa internet (URL): www.calan.info.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea unui studiu de fezabilitate, a proiectului tehnic si a detaliilor de executie(inclusiv caiete de sarcini pentru licitarea lucrarilor proiectate) pentru lucrarea Modernizare Scoala Generala OVCalan si Scoala Generala str.Florilor"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Orasul Calan, jud Hunedoara, si la sediul proiectantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui studiu de fezabilitate, a proiectului tehnic si a detaliilor de executie(inclusiv caiete de sarcini pentru licitarea lucrarilor proiectate), Studiu de fezabilitate, intocmit va cuprinde caracteristicile principale si indicatorii tehnico-economici ai investitiei si va avea urmatoarea structura: A. Partile scrise:
1. Date generale
1. Denumirea investitiei
2. Elaborator
3. Ordonatorul principal de credite
4. Autoritatea contractanta
5. Amplasamentul (tara, regiunea, localitatea)
6. Tema, cu fundamentarea necesitatii si oportunitatii avute in vedere la aprobarea studiului de prefezabilitate.6.1 Tema de proiectare, 6.2 Fundamentare necesitati si oportunitati, 6.3 Cadrul general de dezvoltare a infrastructurii regionale)7.Descrierea investitiei (descriere generala, stare actuala, preconizari)
A)Modernizare Scoala Generala Calanstr.Florilor doua corpuri de cladire
Activitati propuse :1)Organizare de santier .2)Realizarea consolidarilor ce se impun la structura de rezistenta a cladirii.3)Reabilitare acoperisului cladirii (reabilitare sarpanta si inlocuirea acolo unde este cazul a jgheaburilor si burlanelor.)4)Refacerea timplariei exterioare (geam termopan ) si inlocuirea in totalitate a usilor interioare si exterioare .5)Refacerea retelei de utilitati .a)Retea de apa se vor reface bransamentele exterioare si se vor reface in totalitate instalatiile interioare.b)Instalatia de incalzire Unitatea dispune de CT pe gaz se vor reface instalatiile interioare in totalitate .c)Instalatiile electrice Refacere in totalitated)Instalatiile de canalizare se vor reface in totalitate instalatiile interioare iar racordurile exterioare vor fi refacute .6)Realizare finisaje interioare refacerea in totalitate a pardoselilor si refacerea tencuielilor si zugravelilor interioare .7)Realizare finisaje exterioare refacerea tencuielilor si zugravelilor exterioare .8)Refacere cai de acces (trotuare , rampe , rigole , etc) i a imprejmuirilor in totalitate .9)Dotarea cu mobiler , material didactic i echipament IT.
B)Modernizare coala Generala O.V Calan
Activitati propuse :
1)Refacerea acoperisului cladirii.
2)Refaceri cai de acces (trotuare , rampe , rigole , etc ), a curii interioare i a imprejmuirilor
3)Dotarea cu mobiler , material didactic si echipament IT.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74222000-1 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studiu de fezabilitate, proiect tehnic si detalii de executie ;caiete de sarcini pentru licitarea lucrarilor proiectate, documentatie economicaAsistenta tehnica pe durata implementarii proiectului de lucrari in calitatea sa de proiectant (conform Legii 10/95).)Modernizare Scoala Generala Calanstr.Florilor doua corpuri de cladire
Activitati propuse :1)Organizare de santier .2)Realizarea consolidarilor ce se impun la structura de rezistenta a cladirii.3)Reabilitare acoperisului cladirii (reabilitare sarpanta si inlocuirea acolo unde este cazul a jgheaburilor si burlanelor.)4)Refacerea timplariei exterioare (geam termopan ) si inlocuirea in totalitate a usilor interioare si exterioare .5)Refacerea retelei de utilitati .a)Retea de apa se vor reface bransamentele exterioare si se vor reface in totalitate instalatiile interioare.b)Instalatia de incalzire Unitatea dispune de CT pe gaz se vor reface instalatiile interioare in totalitate .c)Instalatiile electrice Refacere in totalitated)Instalatiile de canalizare se vor reface in totalitate instalatiile interioare iar racordurile exterioare vor fi refacute .6)Realizare finisaje interioare refacerea in totalitate a pardoselilor si refacerea tencuielilor si zugravelilor interioare .7)Realizare finisaje exterioare refacerea tencuielilor si zugravelilor exterioare .8)Refacere cai de acces (trotuare , rampe , rigole , etc) i a imprejmuirilor in totalitate .9)Dotarea cu mobiler , material didactic i echipament IT.
B)Modernizare Scoala Generala O.V Calan
Activitati propuse :
1)Refacerea acoperisului cladirii.
2)Refaceri cai de acces (trotuare , rampe , rigole , etc ), a curtii interioare si a imprejmuirilor
3)Dotarea cu mobiler , material didactic si echipament IT.
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
SF va fi predat in 45 zile de la data semnarii contractului, PT, DE, CS in 60 zile de la predarea SF
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 105 zile de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
105 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1800 Lei RON garantie de participare sub forma de scrisoare de garantie bancara, anexata in original scrisori de inaintare, la depunerea ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. buget de stat;2. buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati comerciale specializate in proiectare care sa aiba in obiectul de activitatepersonal calificat specializat in proiectare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Documentatia se va intocmi respectind prevederile Acquisului comunitar, Ofertantul se obliga sa reactualizeze documentatia daca este cazul in momentul aparitiei Ghidului Solicitantului-POR -axa prioritara 3.4
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societati( valabil la data licitatiei ).2.Statutul si contractul de societate, actele aditionale ale statutului de societate3.Certificatul de inregistrare fiscala (inmatriculare) eliberat de Oficiul Registrului Comertului .4.Certificate privind plata datoriilor catre bugetul de stat si autoritati localevalabil la data licitatiei Conform art 181 din OUG 34 autoritatea contractanta are dreptul de a exclude orice oferta pentru operatori economici: a)in stare de faliment, ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar , sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare ; b)fac obiectul unei proceduri legale pentru declararea insa in una din situatiile prevazute la litera a); nu sa-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conf. cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care e stabilit;d) a fost condamnat in ultimi 3 ani prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pt. comiterea unei greseli in materie profesionala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ani 2004, 2005, 2006 vizate de organele competente in domeniudeclararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 270000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: douacontracte similare de proiectare modernizari scoli in valoare de 20.000 lei, personal de specialitate autorizat pentru proiectare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se preia de la Serviciul Urbanism, suma de 100 lei, solicitare scrisa in acest sens
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2008 10:00
Locul: sediul Primariei Orasului Calan , din strada Garii, nr1, jud. Hunedoara Sala CLO
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): HG 1424/ 28 noiembrie 2007 privindProgramul multianual "Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatiilor Administratiei Publice Locale in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice, finantate prin Programul Operational Regional 2007-2013 si finantarea acestuia din bugetul ministerului Dezvoltarii Lucrariilor Publice si Locuintelor.
VI.3) Alte informatii
Achizitorul informeaza ofertantii ca in contractul de prestari servicii ce se va incheia in urma acestei licitatii, acestia vor fi obligatisa respecte dreptul de proprietate intelectuala si vor fi stipulate clauze pentru despagubire impotriva oricaror- reclamatii si actiuni in justitie, ce rezulta din incalcarea unor drepturi de proprietate intelectuala (brevete, nume, marci inregistrate etc.), legate de echipamentele, materialele, instalatiile sau utilajele folosite pentru sau in legatura cu executia serviciilor sau incorporate in acestea;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor,
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Primariei Orasului Calan,
Adresa postala: Primaria Oras Calan, nr.1., Localitatea: Calan, Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Tel.0254.730.223, Email: [email protected], Fax: 0254.732.954
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2008 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer