Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea unui studiu in zona transfrontaliera romano-bulgara privind infiintarea unei retele de centre de colectare, prelucrare si distributie a legumelor si fructelor si a unei piete de gross


Anunt de participare numarul 40813/20.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea unui studiu in zona transfrontaliera romano-bulgara privind infiintarea unei retele de centre de colectare, prelucrare si distributie a legumelor si fructelor si a unei piete de gross
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: zona transfrontaliera romano-bulgara - Dolj, Vidin, Montana
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Elaborarea unui studiu in limbile romana, engleza si bulgara ale carui obiective sunt:
- identificarea bazinelor legumicole si pomicole;
- identificarea produselor legumicole si pomicole cu vocatie pentru zona tinta;
- identificarea infrastructurii existente in zona tinta;
- alcatuirea unei baze de date cu bazinele si produsele legumicole si pomicole din zonele tinta, indicand capacitatile de productie, posibilitati de comasare a terenurilor, cantitatea si calitatea produselor ce se obtin, precum si infrastructura ce ar putea fi utilizata pentru continuarea prezentului proiect, prin infiintarea de centre de colectare;
- pornind de la aceasta baza de date, se va evidentia oportunitatea crearii unor centre de colectare a legumelor si fructelor si de asemenea, se va indica atat numarul de centre de colectare necesare, cat si localizarea optima si dimensiunile acestora, echipamentele tehnologice cu care ar trebui sa fie dotate, identificand eventuala specializare a acestora, pentru colectare numai legume, fructe sau mixte;
- identificarea unor posibile locatii pentru infiintarea unei piete de gross in zona de referinta a proiectului
-Ca urmare a stabilirii locatiilor exacte pentrucentrele de colectare, prelucrare si distributie a legumelor si fructelor si pentru piata de gross, consultantul va completa studiul cu:
- analiza economico-financiara;
- analiza cost-beneficiu;
- analiza de risc si sensitivitate;
- estimarea valorii totale a investitiei, precum si o defalcare acosturilor pentru fiecare obiectiv in parte;
- estimari privind forta de munca ocupata prin realizarea investitiei, respectiv numarul de locuri de munca create in faza de executie, precum si numarul de locuri de munca create in faza de operare.
-un volum de piese desenate, corespunzatoare fazei de proiectare SF, pentru locatiilestabilite pentru centrele de colectare, prelucrare primara si distributie a legumelor si fructelor si a pietei de gross.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131100-7 - Servicii de studii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un studiu
Valoarea estimata fara TVA: 479, 944RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 2200 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL PHARE CBC 2005 PENTRU ROMANIA BULGARIA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de eligibilitatecompletate in conformitate cu art. 180 si 181 , Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, CUI, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala de afaceri pe perioada 2004 2006, inclusiv, valoare minima impusa :1.411.600 lei, respectiv, 400.000 EURO, Bilantul contabil pe anul 2006,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani, a cel putin 1(unui) contract de servicii similare, a carui valoare este de cel putin 141.160 lei, respectiv 40.000 EURO, Resurse tehnice, resurse umane, recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Tehnic
70%
Descriere:
2.
Financiar
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2008 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Dolj, str.Unirii, nr.19, cam.66
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str.Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.021418568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Unirii, nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2007 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer