Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea unui studiu privind reconstructia ecologica a ariilor protejate din Remetea


Anunt de participare numarul 39850/23.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA REMETEA
Adresa postala: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Localitatea: Remetea, Cod postal: 537250, Romania, Punct(e) de contact: ELEMIR LACZKI-ALBERT, Tel.0266352101, In atentia: Domnului primar, Email: [email protected], Fax: 0266352102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea unui studiu privind reconstructia ecologica a ariilor protejate din Remetea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Remetea, judetul Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului de prestari de servicii constituie realizarea unui studiu privind reconstructia ecologica a ariilor protejate din Remetea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74252100-1 - Servicii de amenajare peisagistica (Rev.1)
74131110-0-Servicii de elaborare de studii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita elaborarea urmatoarelor documentatii de proiectare: studiu de fezabilitate, proiect tehnic, caiet de sarcini, documentatii de licitatie, detalii de executie, documentatii pentru avize si acorduri si asistenta tehnica pe parcursul executarii lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 82, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 1000 lei, garantia de buna executie: 5%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri finantate prin Programul PHARE 2005 Coeziune economica si sociala, Schema de granturi pentru sectorul public pentru pregatirea de proiecte in domeniul protectiei mediului, -buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie - subcontractanti, cu conditia precizarii partilor care urmeaza a fi subcontractante si datele de recunoastere ale acestora
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
persoana juridica inregistrata cu domeniul de activitate de specialitate:
1.declaratii privind eligibilitatea
2.declaratia privind neincadrarea in art.181 din Ordonanta
3.prezentare indeplinire obligatiilor ficale
4.capacitate de exercitare a activitatii profesionale(se solicita prezentarea in copie a certificatului emis de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor pentru dreptul de proiectare in domeniul constructiilor hidrotehnice, intocmirea documentatiilor tehnice pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor - valabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil pe anul de referinta 2006 - in extras
2.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista principalelor prestatii in ultimii trei ani
2.lista de experienta similara
3.declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje si instalatii
4.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
5.Informatii privind asocierea (daca este cazul)
6.Informatii privind subcontractanti (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
durata de elaborare
5%
Descriere:
3.
caracteristici privind nivelul tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: prin plata directa, la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2007 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori autorizati si invitati autorizati ai autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONARE CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se depune in cel mult 5 zile de la comunicarea rezultatului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Remetea, departament juridic
Adresa postala: P-ta Cseres Tibor nr.10, Localitatea: Remetea, Cod postal: 537250, Romania, Tel.0266-352101, Email: [email protected], Fax: 0266-352102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2007 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer