Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realiz.docum.cadastrale si evaluare a imobilelorafectate de lucr.de utilitate publica,,Reabilit.liniei cf Brasov-Simeria,comp. a Coridorului IVPanEuropean,pt.circul.tr.cu vit.max.160km/h loturi (UAT)1-Valea Lunga,Blaj,Craciunelu de Jos,Mihalt,2-Alma,Brate


Anunt de participare (utilitati) numarul 140106/02.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice Proiecte Externe, Tel. +40 213168549, In atentia: Doinita Fieraru, Email: [email protected], Fax: +40 213192432, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Realiz.docum.cadastrale si evaluare a imobilelorafectate de lucr.de utilitate publica, ,Reabilit.liniei cf Brasov-Simeria, comp. a Coridorului IVPanEuropean, pt.circul.tr.cu vit.max.160km/h loturi (UAT)1-Valea Lunga, Blaj, Craciunelu de Jos, Mihalt, 2-Alma, Brateiu, Medias, Tarnava, Copsa Mica, Axente Sever, Micasasa, 3-Sighisoara, Danes, Laslea, Hoghilag, Dumbraveni, Atel, 4-Simeria, Turdas, Orastie, Romos, Geoagiu, Sibot, Salistea, Vintu de Jos, Alba Iulia, Santimbru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: -tronsonul de cale ferata Sighisoara-Coslariu pentru loturile 1, 2 si 3;
-tronsonul de cale ferata Coslariu-Simeria pentru lotul4
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Realizarea documentatiilor cadastrale si de evaluare a imobilelor afectate de lucrarea de utilitate publica ?Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov ? Simeria, componenta a Coridorului IV Pan-European, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h? pentru urmatoarele loturi:
LOT 1 - unitatile administrativ-teritoriale(UAT): comuna Valea Lunga, orasul Blaj, comuna Craciunelu de Jos, comuna Mihalt;
LOT 2 - unitatile administrativ-teritoriale(UAT): comuna Alma, comuna Brateiu, orasul Medias, comuna Tarnava, orasul Copsa Mica, comuna Axente Sever, comuna Micasasa;
LOT 3 - unitatile administrativ-teritoriale(UAT): orasul Sighisoara, comuna Danes, comuna Laslea, comuna Hoghilag, oras Dumbraveni, comuna Atel;
LOT 4 - unitatile administrativ-teritoriale(UAT): orasul Simeria, comuna Turdas, orasul Orastie, comuna Romos, oras Geoagiu, comuna Sibot, comuna Salistea, comuna Vintu de Jos, orasulSebes, municipiul Alba Iulia, comuna Santimbru?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
79419000-4-Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafetele totale ( in ha) afectate de realizarea Proiectului, corespunzatoare celor 4 loturi sunt:
Lotul 1 ? 400Lotul 2 ? 429
Lotul 3 ? 516
Lotul 4 ? 379, 45
Valoarea estimata fara TVA: 4, 734, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie in lei sau echivalent in euro la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Valoarea garantiei de participare pe fiecare lot in parte, este: Lotul 1 ?17.000 leiLotul 2 ?18.000 leiLotul 3 ?20.000 leiLotul 4 ?14.000 leiGarantia de participare este valabila 90 zile de la data de depunere aofertelor.Garantia de participare se constituie prin: - virament bancar pentru care se prezinta O.P. in original confirmat de banca emitenta sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau printr-un instrumentde asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazute mai sus, conform Formularului 2 din Sectiunea III Formulare.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentatain ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta.Instrumentul de garantare depus trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat si sa mentioneze ca garantia este irevocabila.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categ.IMM.Sumelece se vor retine in conditiile art. 278^1 din OUG.34/2006 , corespunzator celor 4 loturi sunt urmatoarele: Lotul 1 ? 4915, 899leiLotul 2 ? 4994, 699leiLotul 3 ? 5167, 799leiLotul 4 ? 4775, 999leiRestituirea se face conf. prev. art. 88 din HG 925/2066 modificata si completata, corelat cu art. 278^1, alin (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o solicitare privind restituirea acesteia, insotita de copia garantiei. Garantia de buna executie = 10% din pretul contractului fara TVA si in conf.cu art.90 din HG.925/2006, poate fi: -instrument de garantie emis de o societate bancara sau o societate de asigurari;
-retineri succesive din sumele datorate pt. facturi part., contractantul avandoblig.de a deschideun cont la dispozitia autorit. contr., la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat - cheltuieli neeligibile aferente Masura ISPA 2004/RO/16/P/PA/003.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul asocierii se va prezentaacordul de asociere Formular M, informativ, din Sectiunea III Formulare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiile pe proprie raspundere trebuie semnate de reprezentantii legali ai operatorilor si depuse in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (traduse in limba romana de traducator autorizat).
1.Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificari si completari(Formular A).Cerinta obligatorie pentru ofertant/asociat/tert sustinator.
Declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul A din sectiunea III.
2.Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie pentru ofertant/asociat.Pentru tertul sustinator (conf.Legea 279/2011)se solicita declaratia de neincadrare in prevederile art.181 lit.a, c^1 si d din OUG.nr.34/2006(Formular B1).
3.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.69^¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie pentru ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator.
Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform ord.ANRMAP 170/07.05.2012, cerinta obligatorie si pentru:
a) membrii ai consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare a ofertantului/candidatului/ ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;
b) actionarii sau asociatii ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;
c) persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori;
d) persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 modificata si completata, se completeaza in conformitate cu Formularul B2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care aproba, semneaza documente emise in legatura cu procedura in cauza sunt inregistrate mai jos: Cristian Ghibu, SorinTrandafirescu, Corneliu Cretu, Sorin Gafitoi, Monica Mihaileanu, Dorina Voicu, Florin Tomescu, Tcaciuc Virgil, Radu Grigore, Coman Daniela, Florina Mirica, Preda Georgiana, Ionut Melinte, Mariana Buholt, Mirela Laudat, Madalina Arhire, Daniel Boar, Mihai Demenescu, Doinita Fieraru, Stelian Musat, Ilona Florescu, Roxana Dragomir, Unguroiu Alina, Gabriel Tudorie. 4.Indeplinirea obligatiilor de plata
a)Certificatul fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.
b)Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat)eliberat de organul de administrare fiscala alunitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Cerinta obligatorie: depunerea documentelor de mai sus, atesta ca operatorii economici nu au datorii, iar in cazul in care acestea exista, vor depune dovada esalonarii acestora, astfel:
-conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
-toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original sau copii legalizate sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care nu sunt indeplinite cerintele de mai sus, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.
5.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP/2010.Certificatul de participare cu oferta independenta conform Formularului B3 din sectiunea III. Cerinta obligatorie pentru ofertant.In cazul in care nu sunt indeplinite cerintele de mai sus, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator)
Se va depune o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul D din Sectiunea III, in care se va mentiona calitatea de participant la procedura, partea/ partile din contract pe care urmeaza sa le execute si datele de recunoastere ale acestora.
In cazul in care, un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va completa anexa la formularul D si va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contract.Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai in fata contractantului.
Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului se poate face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentate initial.
Ofertantii trebuie sa declare toti subcontractantii indiferent de procentul de subcontractare si toate datele de recunoastere a subcontractantilor (daca este cazul). Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original/copie conform cu originalul semnata si stampilata/copie legalizata, emis de Registrul Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorilor economici.
Cerinte obligatorii pentru ofertant/asociat: -certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorilor economici. Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al certificatului constatator.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990.Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare ce dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau tertii sustinatori.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia sa demonstreze indeplinirea cerintei pentru partea de contract pe care o realizeaza.Se depun documentele de mai sus original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana (unde este cazul).
In etapa evaluarii ofertelor, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, comisia de evaluare, va solicita ofertantului propus a se clasa pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Fisa de informatii generale (Formularul G din sectiunea III) din care sa rezulte media cifrei de afaceri in ultimii 3 ani pentru anii 2009, 2010, 2011, cel putin egala cu: 1.500.000 lei fara TVA pentru lotul 1; 1.250.000 lei fara TVA pentru lotul 2; 1.500.000 lei fara TVA pentru lotul 3; 1.000.000 lei fara TVA pentru lotul 4.
Cerinta nr. 2.
Bilanturile contabilepe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.
Cerinta nr.3.
Sustinerea financiara. In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.509/2011, ofertantul trebuie sa demonstreze ca areacces la /sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de creditconfirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de prestare a serviciului pentru 45 zile si va fi calculata dupa formula: (valoare estimata a contractului pentru fiecare lot in parte / perioada de derulare a contractului) × (45 zile).- 567.950 lei fara TVA pentru lotul 1; 607.350 lei fara TVA pentru lotul 2; 693.900 lei fara TVA pentru lotul 3; 498.000 lei fara TVA pentru lotul 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Exp.similara (I)- depunerea listei ct. de prestari servicii similare celor care fac obiectulachizitiei publice, din care sa rezulte ca ofertantul a realizat:
- un ct dus la bun sfarsit pt. realizarea de docum.cadastrale pt. imobile afectate de lucrari de utilitate publica si un ct.intocmire rapoarte de imobile expropiate, sau
-un ct. dus la bun sfarsit care sa cuprinda atat realizarea de documentatii cadastrale pentru imobile afectate de lucrari de utilitate publica cat si intocmire de rapoarte evaluare pentru imobilele expropiate, ale caror suprafete si/sau numar de lucrari sa fie cel putin egale sau mai mari cu cele indicate mai jos, in ultimii 3 ani:
1- realizare documentatii cadastrale pentruimobile afectate de lucrari publice(ha)-lot1-50, lot2-50, lot3-50 si lot4-50.
2- intocmire rapoarte de evaluare pentru imobile expropiate(nr.de lucrari)-lot1-400, lot2-400, lot3-400 si lot4-400.In cazul asocierilor cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Exp.similara (II)- In cazul asocierii cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul in care un ofertant participa la mai multe loturi, se va preciza serviciile similare pt.lotul/loturile la care participa.Cerinta se considera indeplinita prin prezentarea contractelor pentru cele 2 specialitati, acestea fiind insotite de pv de receptie partiala sau finala.Ofertantul va completa Formularul E + anexa, in original.
Cerinta nr.2
Dotarea tehnica:
1.Statii topografice totale: Lotul 1-5, Lotul 2-5, Lotul 3-6 si Lotul 4 - 4;
2.Receptoare GPS cu dubla frecventa: Lotul 1-5, Lotul 2-5, Lotul 3-5 si Lotul 4 - 4;
3.Mijloace de transport auto: Lotul 1-4, Lotul 2-4, Lotul 3-6 si Lotul 4 - 4;
4.Calculatoare: Lotul 1-17, Lotul 2-17, Lotul 3-20 si Lotul 4-15;
5.Servere fisiere: Lotul 1-2, Lotul 2-2, Lotul 3-2 si Lotul 4-2;
6.Scanere cartografice color A0: Lotul 1-1, Lotul 2-1, Lotul 3-1 si Lotul4- 1;
7.Plottere cartografice color A0: Lotul 1-2, Lotul 2-2, Lotul 3-2 si Lotul 4- 2;
8.Licente software CAD(sau echivalent): Lotul 1-3, Lotul 2-3, Lotul 3-4 si Lotul4- 4;
9.Licente software SGBDR(sau echivalent): Lotul 1-1, Lotul 2-1, Lotul 3-1 si Lotul4- 1.Prezentarea - Declaratie privind dotarile tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? Formular L in original.
Cerinta nr.3
Ofertantul va dovedi ca are disponibil, suficient personal (angajat/contract de colaborare/angajamente/acorduri de colaborare) si cadre de conducerepentru care va intocmi o Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani. Se va prezentaFormularul F in original.
Cerinta nr.4
Lista cu personalul cheie (Formularul I)
1.Nr.total al pers. cu studii superioare(ing.)de geodezie/cadastru/topografie, trebuie sa fie de cel putin,
Lotul 1-17, Lotul 2-18, Lotul 3-21 si Lotul 4 -14, din care:
1.1.Nr.pers.autoriz.ANCPI trebuie sa fie de cel putin
Lotul 1-10, Lotul 2-10, Lotul 3-12 si Lotul 4 -8, din care:
1.1.1.autoriz. ANCPI categ.D: Lot 1-2, Lot 2-3, Lot 3-3 si Lot 4-2;1.1.2.autoriz. ANCPI categ.A: Lot 1-3, Lot 2-2, Lot 3-3 si Lot 4-2;1.1.3.autoriz.categ.B si C: Lotul 1-5, Lotul2-5, Lotul3-6, Lotul4-4.
1.2 Personal cu studii superioare?ing.de geodezie/cadastru/topografie.geodezie/cadastru/topografie, neautorizde ANCPI: Lot 1-7, Lot 2-8, Lot 3-9 si Lot 4-6;
Cerinta nr.4-continuare
Lista cu personalul cheie2.Evaluatori autoriz. conf.OG24/2011: Lot1-1, Lot2-1, Lot 3-1, Lot 4-1;
3.Personal cu studii superioare absolvent al unui curs de evaluare sau evaluator: Lot1-2, Lot2-2, Lot 3-2, Lot 4-2;
4. Personal auxiliar: Lot 1-41, Lot 2-44, Lot 3-50 si Lot 4-36.
5.Nr.pers.la data dep. ofertei trebuie sa. fie de cel putin: Lot 1-61, Lot 2-65, Lot 3-74 si Lot 4-53.Se va depune lista cu personalul, , cheie"(Formular I)in original. CV-urile, declaratiile de disponibilitate in originalsi incopie legitimatiile, autorizarile, legitimatiile, diplomele de studiise va face numai pentru personalul de baza sianume: ing.autorizati categoriile A, B, C si D si evaluatori.
In cazul in care ofertantul isi dem. capacit.tehn.si profes.invocand si sust. acordata de catre o alta pers., indiferent de nat. relatiilor jur.existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sust.de care benef., prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp. ofert. res.tehn.siprof.invocate.Angajamentul ferm (Formularul K) va fi depus in orig.sau in copie leg./autentif.sau copie liz.cu mentiunea conf.cu orig, semnat de reprez.ofertantului.
Prezentarea certificatului de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18/1/1440/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 11:00
Locul: Palatul CFR-Compania Nationala de Cai Ferate, B-dul DinicuGolescu nr.38, sector1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta BI/CI sau pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1)Documentatia de atribuire este publicata in totalitate in SEAP.2)Toate documentele atasate la anuntul de participare sunt semnate cu semnatura electronica.Pentru a putea fi deschise se salveaza intaisi apoi se acceseaza obtiunea , ,open".3)Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc care prezinta preturi egale: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor clasati pe locul 1, depunerea unei noi propuneri financiare in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.4)Loturile 1, 2 si 3 fac parte din tronsonul de cale ferata SIGHISOARA-COSLARIU iar Lotul 4 face parte din tronsonul COSLARIU-SIMERIA.5) In cazul in care un ofertant participa la mai multe loturi, atunci personalul, echipamentele si serviciile similare vor fi prezentate distinct si diferit pentru fiecare lot in parte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Asistenta Juridica si Resurse Umanedin cadrul CNCF, ,CFR"SA
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213192525, Fax: +40 213192526, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2012 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer