Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reamenajare exterioara strada Dorin Pavel 53-55 Sebes faza SF


Anunt de participare numarul 86944/18.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Beches, Tel.0258731004, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258734187, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reamenajare exterioara strada Dorin Pavel 53-55 Sebesfaza SF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: strada Dorin Pavelnr.53-55, Sebes
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reamenajare exterioara strada Dorin Pavel 53-55. faza de proiectare studiu de fezabilitate, studii de teren
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 12, 605RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 200 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declartii privind eligibilitatea- Formular 1, declaratie privindneancadrarea laart. 181 din OUG 34/2006 - Formular 2. Certificate constatatoare emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelortaxelorsi contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, si
2. Certificatde atestareemis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local; Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului sau autorizatie de functionare/altele echivalente , Certificat de inregistrare fiscala ( C.U.I.).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ciframedie de afaceri globala pe ultimii 3 ani ( 2006, 2007, 2008) , bilanturi contabilepe ultimii 3 ani Formular 3, .Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani respectiv 2006, 2007, 2008. Demonstrareacifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru ofertanti nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii similare cu acelea ce fac obiectul prezentului contract, executate in ultimii 3 ani Formular 4 + anexa 1 la formular 4, din Sectiunea -Formulare.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata silegalizata a documentelor solicitate mai sus.
Finalizarea in ultimii 3 ania cel putin 2contractedin care unul in domeniul infrastructuriide transport si celalalt in domeniul retelelor tehnico-edilitare .
Se va completa Formularul 5 din Sectiunea -Formulare.
- Copie, a contractului/contractelor nominalizate ca experienta similara ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27793/18.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2009 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si imputerniciti ai ofertantulor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/2104641, Fax: 021/310464212
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: str. I.C Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepind cu data urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 despre act al autoritatii contractante considerat nelegal ( art 256/2 alin 1, li b )
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic si Administratie
Adresa postala: Str. P-ta Primariei nr. 1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258/731004, Fax: 0258/731006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2009 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer