Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REAMENAJARE GRADINITA DE COPII - EXTINDERE


Anunt de participare numarul 57233/30.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala cu cls. I-VIII Tichilesti
Adresa postala: com. Tichilesti, Braila, cod postal 817170, Localitatea: Tichilesti, Cod postal: 817170, Romania, Punct(e) de contact: Mocanu Ionica, Tel.0239610746, In atentia: Mocanu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239610746
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REAMENAJARE GRADINITA DE COPII - EXTINDERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Gradinita Tichilesti, com. Tichilesti, Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reamenajare si extindere la Gradinita Tichilesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata antemasurata este de 833 mp.
La executia lucrarilor se vor respecta prevederile CAIETULUI DE SARCINI. Receptia lucrarilor se va face conform legislatiei in vigoare si conform caietului de sarcini.Durata de garantie a lucrarii va fi de minimum 2 ani si maxim 4 ani, de la receptia la terminarea lucrarilor. Pe perioada garantiei prestatatorul are obligatia sa execute toate remedierile la deteriorarile constatate de beneficiar. In cazul in care remediile sunt executate de alt beneficiar decat executantul lucrarilor, cand acesta refuza sunt executarea remedierilor, decontarea acestora se va face din cuantumul garantiei de executie. In cazul in care pe parcursul executarii lucrarilor, apare necesitatea de achizitionare a unor noi lucrari suplimentare, autoritatea contractanta va aplica procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare ( art. 122, lit. J din OUG nr. 34/2006)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 20000 lei.Garantia de buna executie este de 6% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.Sumele se vor deconta conform alocarii de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza la notar asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executarea contractului se va face in functie de transele de finantare de la bugetul de stat.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspunderePrezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundereCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , in fotocopie. din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii .Ofertantul trebuie sa aiba in domeniul de activitate adecvat prezentei proceduri.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in fotocopie.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile.sociale de stat.(formulare.tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este .rezident) : * Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, in termenul de valabilitate, eliberat de Consiliile locale.* Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, in termenul de valabilitate, eliberat de Administratiile financiare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular 3.Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita : - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 33000000 lei cu TVA.- ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare in valoare de minim 30% din pretul oferit de participant, pentru finantarea inceperii lucrarilor prezentei proceduri.Pentru calificare ofertantul va depune documente bancare doveditoare pentru indeplinirea criteriului enuntat mai sus in original sau copii legalizate.
- lichid.gen. mai mare sau egala cu 100; solvabilitatea patrimoniala mai mare sau egala cu 30.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Contracte similare prestate in ultimii 3 ani - Formular 12 F
2. Ofertantul trebuie sa aiba dotarea tehnica si de personal conform caietului de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Termen de obtinere a caietului de sarcini: 48 ore in baza unei cereri scrise.Numerar la casieria unitatii sau virament bancar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2008 10:00
Locul: Scoala cu clasele I-VIII Tichilesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavroleopos nr.6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.021/3104641 , Email: [email protected] , Fax: 021/3104642 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: Adresa postala: Str. Brailei nr. 153 , Localitatea: Galati , Cod postal: 800367 , Romania , Tel.0236/460027 , Email: [email protected] , Fax: 0236/460227, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIILE SE DEPUN IN TERMEN DE 5 ZILE LA CNSC.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Scoala cu cls. I-VIII Tichilesti
Adresa postala: Scoala cu cls. I-VIII Tichilesti, com. Tichilesti, Braila, [email protected], tel/fax 0239610746, Localitatea: Tichilesti, Cod postal: 817170, Romania, Tel.029610746, Email: [email protected], Fax: 0239610746
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2008 20:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer