Licitatie Publica - "Reamenajare locuri de joaca pt.copii si Executie complex joaca copii
Anunt de participare numarul 9362/10.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Reamenajare locuri de joaca pt.copii si Executie complex joaca copii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: sector 2 BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reamenajare locuri de joaca pt.copii pachete 1 , 2 si 3 Executie complex joaca copii pachete 4 , 5 si 6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112723-9 - Lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de joaca (Rev.1)
74222000-1-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pachet 1 - 3 locatii;pachet 2-3 locatii;pachet 3-3 locatii;pachet 4- 2 parcuri;pachet 5 - 3 parcuri;pachet 6 - 2 parcuri
Valoarea estimata fara TVA: 2, 505, 952RON
II.2.2) Optiuni
Da
ACHIZITIONARE DE NOI SERVICII SIMILARE CU RESPECTAREA CUMULATIVA A ATR. 122 LIT.J DIN OUG 34-2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
2 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 6 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SCRISORI DE GARANTIE BANCARA : PACHET 1=8.000 LEI ; PACHET 2=8.500 LEI ; PACHET 3=9.000 LEI ; PACHET 4=11.000 LEI;PACHET 5=7.500 LEI;PACHET 6=7.000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT EMIS DE ONRC;CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA LA STAT SI LOCALE (FARA RESTANTE )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
C.M.A. 1=1.400.000 LEI;2=1.500.000 LEI;3=1.500.000 LEI;4=1.900.000 LEI;5=1.250.000 LEI;6=1.200.000 LEI (PREZENTAREA MAI MULTOR OFERTE CUMULEAZA CONDITIILE) BILANT CONTABIL 31.12.2005
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO 9001, 14001, RECOM.MIN.2; pachet 1:74.850 euro;pachet 2:89.820 euro;pachet 3:89.820 euro;pachet 4:104.790 euro;pachet 5:74.850 euro;pachet 6:59.880 euro; (MAI MULTE OFERTE CUMULEAZA CONDITIILE) ;certificat TUV sau certificat tip emis de ISCIR CERT;minim 2 variante pentru fiecare ansamblu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA LA CASIERIA INSTITUTIEI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2007 11:00
Locul: SOSEAUA ELECTRONICII NR.44 , SECTOR 2 , BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PREZENTUL ANUNT ANULEAZA ANUNTUL VALIDAT CU NUMARUL 9270 DIN 06.04.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR SI CURTEA DE APEL
Adresa postala: B-DUL.DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41;340.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR SI CURTEA DE APEL 10 zile de la instiintare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC ADP SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 023254, Romania, Tel.2527789/221, Fax: 2527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2007 12:08