Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reamenajare parcari ecologice, Parc Arini, Municipiul Sebes


Anunt de participare numarul 93687/01.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Beches, Tel.0258731004, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258734187, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reamenajare parcari ecologice, Parc Arini, Municipiul Sebes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Parcul Arini, Municipiul Sebes
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari de constructii pentru reamenajare parcari ecologice, Parc Arini, Municipiul Sebes
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 212, 195.79RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 24000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire: - Declaratie privind eligibilitatea Formular nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederileArt. 181 din OUG 34/2006 Formular nr. 2- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plataa) Certificate constatatore privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala Directia Generala a Finantelor Publice), b) Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local.- Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrul Comertului- Certificat de inregistrare fiscala (CUI)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire:
a) Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) demonstrata prin:
- Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) Formular 3 si anexa
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire:
- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Formular 4P si anexa 1
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formular 4L si anexa 1
- Certificat privind experienta similara Formular 5P si Formular 5L
- Declaratie privind personalul angajat si responsabil pentru indeplinirea contractului Formular 6Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune depersonalul responsabil minim solicitat pentru indeplinirea contractului:
a) Pentru proiectare:
1. un inginer in specialitatea drumuri /sef de proiect:
- licentiat al unei facultati de constructii, specialitatea CFDP;
- experienta profesionala specifica minim 3 aniin servicii de proiectare in domeniul infrastructurii de transport;
b) Pentru executie :1. un inginer in specialitatea drumuri /coordonatorul lucrarii : -licentiat al unei facultati de constructii;
-experienta profesionala specifica minim 3 aniinderularea unor lucrari in domeniul infrastructurii detransport, avand calitatea de conducator la minim 2lucrari similare cu obiectul contractului, executata si pusain functiune
2. un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii rutiere drumuri :
- licentiat al unei facultati de constructii;
- experienta profesionala specifica ( RTE) minim 2 ani ;
3. un responsabil cu calitatea lucrarilor atestat pe categoria constructii rutiere drumuri :
- licentiat al unei facultati de constructii;
- experienta profesionala specifica (responsabil calitate) minim 2 ani ;Pentru personalul responsabil pt indeplinirea contractuluise vor prezenta :
- CV Formular 7
- Declaratie de disponibilitate Formular 8
- Copie dupa diploma de absolvireInformatii privind echipamentele tehnice Lista privind asigurarea tehnica propusa pentru realizarea obiectivului - Formular 13
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2859 / 01.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Sebes
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal(art. 256/2 alin. 1, lit. b)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic si Administratie
Adresa postala: Str. Piata Primariei, nr. 1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258 / 713004, Fax: 0258 / 734187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2010 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer