Licitatie Publica - Reamenajare Parcul Tineretului, Municipiul Sebes
Anunt de participare numarul 84561/14.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel.0258731004, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258734187, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reamenajare Parcul Tineretului, Municipiul Sebes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Sebes
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reamenajare Parcul Tineretului, Municipiul Sebes cu faza de proiectare:
1. Studiu de fezabilitate, studii de teren(geotehnice si topografice), avize si acorduri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71420000-8 - Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 25, 210RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 80 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire:
- Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG 34/2006 - Formular 2
- Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat
- Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau autorizatie de functionare/altele echivalente
- Certificat de Inregistrare Fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire:
- Declaratia cifrei medii de afaceri anuala pe ultimii 3 ani - Formular 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire:
- Declaratie privind lista principalelor servicii similare cu acelea ce fac obiectul prezentului contract, executate in ultimii 3 ani Formular 4 + anexa
- Experienta similara - - Finalizarea in ultimii 3 aniaunui contractcare a avut ca obiect prestarea de servicii similare - formular 5
- Recomandari din partea altor beneficiari/clienti privind colaborarea cu acestia - cel putin 2 recomandari
- Declaratiacare contine informatii privind personalul angajat in ultimele 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului Formular 6- Se solicita formarea unui colectiv de specialitate pentru elaborarea documentatiei ce va avea in componenta cel putin: a) un inginer constructor in domeniu drumuri, poduri, cu o vechime de 3 ani in proiectare;b) un geolog/geofizician cu vechime in specilaitate de minim 2 ani;c) un topograf cu vechime in specialitate de minim 3 ani;d) un economist pentru analiza cost beneficiu;e) un inginer peisagist cu studii in domeniu horticol sau arhitectura peisagera, cu experienta de cel putin 3 ani in amenajari peisagistice urbane;f) un arhitect peisagist/peisagist urbanist cu o experienta de cel putin 3 ani in amenajari peisagistice urbane;
- CV - Formular 7, declaratii de disponibilitate - Formular 8
- Infomatii privind subcontractarea - formular 9
- Informatii privind asocierea - formular 10
- Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv SR EN ISO 9001:2001, sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24369
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2009 12:00
Locul: Municipiul Sebes
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: str. I.C.Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal(art. 256/2 alin. 1, lit. b)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic si Administratie
Adresa postala: str. Piata Primariei, nr. 1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258/731004, Fax: 0258/734187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2009 08:49