Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reamenajare si reparatii curente la Scoala Generala "Jozsef Attila" Miercurea Ciuc


Anunt de intentie numarul 6924/27.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Scoala Generala Jozsef Attila Miercurea-Ciuc
Adresa postala: Partiarh Miron Cristea nr 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530112, Romania, Punct(e) de contact: Alpar-Laszlo Ferencz Salamon, Tel.0266-314-644, Email: [email protected], Fax: 0266-314-644
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate de Invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reamenajare si reparatii curente la Scoala Generala "Jozsef Attila" Miercurea Ciuc
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Miercurea Ciuc
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Reamenajare si reparatii curente: lucrari la instalatii termice, lucrari la instalatii electrice, schimbare invelitori tigla tip Tondach, lucrari reparatii pardoseala, lucrari de asfaltare, lucrari la gard, schimbat ferestre la tip termopan, schimbare poarta principala, lucrari de reparatii scari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 85, 000 si 95, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45342000-6-Montare de garduri (Rev.1)
45432100-5-Lucrari de montare de acoperitoare de podea (Rev.1)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.07.2007
Durata: 30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Lucrarea are ca obiect reparatii la 12 sali de clasa, o sala de festivitati, miniteren de baschet, scari exterioare.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lucrari de efectuat prin finantare la terminarea lucrarilor. Modalitate de plata - virament bancar prin Trezorerie. Necesita cont la Trezorerie.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro sau http: //anaf.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer