Licitatie Publica - Reamenajarea holurilor, modernizarea si amenajarea interioara a salilor de sedinte- sediul CJ HR
Anunt de participare la concursul de solutii numarul 121/20.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: KLARA-PIROSKA KALAMAR, Tel.0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.judetulharghita.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Reamenajarea holurilor, modernizarea si amenajarea interioara a salilor de sedinte- sediul CJ HR
II.1.2) Descriere succinta
Stabilirea solutiilor tehnice pentru reamenajarea holurilor, precum si selectarea solutiilor tehnice pentru modernizarea si amenajarea interioara a salilor de sedinte aflate in sediul administrativ al CJ Harghita
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
III.1) Criterii de selectie a participantilor
Se solicita completarea Formularelor: -nr.12A, -nr.12B, -nr.3;
-nr.4; pentru dovedirea inregistrarii, concurentii vor depune orice document necesar dovedirii inregistrarii ca persoana juridica (copie);se vor anexa atestatele si CV-urile profesionale ale principalilor specialisti angrenati in proiect;Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Formularul nr.5sau dupa caz Formularul nr. 5A.
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Nu
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
1. Nivel de raspuns la cerintele functionale impuse prin tema de concurs: 50pct2. Nivel de performanta: 20pct3. Siguranta in functionare: 10pct4. Perioada necesara implementarii: 10pct5. Claritatea solutiei: 10pct
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
17640/2008
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 15.01.2009 Ora: 14:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 20.01.2009 Ora: 09:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Nu
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Da
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. Borboly Csaba
2. Birta Antal
3. Falap Ottilia
4. Chiorean Adrian
5. Sandor Maria Magdolna
6. Kalamar Klara
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2008 12:24