Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REAMENAJAREA SECTIEI DE ISTORIE A MUZEULUI JUDETEAN BISTRITA


Anunt de participare numarul 24257/19.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Muzeal Bistrita Nasaud
Adresa postala: General Grigore Balan, nr 19, Localitatea: NA, Cod postal: 420016, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Feier, Tel.0263/ 211063, Email: [email protected], Fax: 0263/ 230046
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitati de subordonare locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REAMENAJAREA SECTIEI DE ISTORIE A MUZEULUI JUDETEAN BISTRITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Complexul muzeal Bistrita-Nasaud, Str.General Grigore Balan Nr.19
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare cu montare a mobilierului descris in caietul de sarcini si amenajarea standurilor expozitionale, inclusiv realizarea elementelor de grafica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36144100-3 - Standuri de expozitie (Rev.1)
74841000-6-Servicii de decoratiuni interioare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 742, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 6000 RON. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere sau cu subcontractare autentificat la notar, care va fi prezentat inainte de incheierea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si bugetul local valabile la data de 30.07.2007; Certificat fiscal cu valabilitate la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator emis de registrul Comertului cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia financiara a ofertantului; Bilantul contabil pe anul 2006; Informati privind cifra medie de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Solvabilitate mai mare sau egal cu 30%. Lichiditate mai mare sau egal cu 100%. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare de 2000000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani; Fisa privind experienta similara; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani; Lista cu principalele resurse tehnice ce se aloca pentru derularea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract sau cumul de contracte la o institutie, a carei valoare sa fie de minim 300000 RON avand ca obiectiv activitate de furnizare si amenajare spatii de expunere muzee.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2007 11:00
Locul: Sediul Complexului Muzeal Bistrita-Nasaud, Str. General Grigore Balan, Nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Oricare dintre reprezentantii ofertantilor poate participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STRAVOPOLEOS, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BISTRITA-NASAUD, Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Petru Rares, Nr.1-2, camera 62, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Tel.0263/230741, Fax: 0263/214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2007 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer