Licitatie Publica - Reamenajarea si modernizarea pasajelor pietonale subterane din municipiul Cluj-Napoca
Anunt de participare numarul 45920/10.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: virgil porutiu, Tel.0264/592588, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reamenajarea si modernizarea pasajelor pietonale subterane din municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reamenajarea si modernizarea pasajelor pietonale subterane din municipiul Cluj-Napoca - proiectare si executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221000-2 - Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Pasaj pietonal subteran str. Horea(P-ta Garii)
Lot 2 Pasaj pietonal subteran str. Calea Floresti (Billa)
Lot 3 Pasaj pietonal subteran str. Calea Floresti (str. Brates)
Lot 4 Pasaj pietonal subteran str. Primaverii (Ravasului)
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 900, 000 si 5, 882, 353RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare Lot1=20.000lei, lot2=12.000lei, lot3=12.000lei, lot4=12.000lei, Garantia de buna executie 5% din val.contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul local. Plata se va face prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie prin eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale, Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, Toate certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata, pentru persoane fizice/juridice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala sau pentru persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;de asemenea se va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii de proiectare din ultimii 3 ani a proiectantului prezentului obiectiv de investitii, recomandari, Se vor prezenta documente care sa certifice faptul ca operatorul economic respecta standarde de asigurarea calitatii lucrarilor ce urmeaza a fi executate(ISO 9001 sau echivalent), Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Declaratia va fi insotita de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.
Ofertantul va asigura un responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.
Informatii privind subcontractantii, Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna, Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii, protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
durata totala de proiectare si executie
15%
Descriere:
2.
Durata de garantie a lucrarii
10%
Descriere:
3.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
132
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante str. Motilor nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentanti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0264/593865, Email: [email protected], Fax: 0264/592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatori asupra actului autoritatii pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Cluj-Napoca, Biroul achizitii publice
Adresa postala: str. Motilor nr.3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel.0264/592588 int.4402, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 20:46