Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reamenare Parcul Tineretului, reamenajare Lac mnicipiul Sebes


Anunt de participare numarul 111930/23.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala:  Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea:  Sebes, Cod postal:  515800, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Beches, Tel. 0258731004, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0258734187, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reamenare Parcul Tineretului, reamenajare Lac mnicipiul Sebes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul ofertantlui
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
realzarea documentatiilor tehnico-economice de proiectare necesare pentru executia lucrarilor de reamenare a parcului Tineetului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71421000-5 - Servicii de amenajare peisagistica (Rev.2)
71420000-8-Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu ce rintele din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 54, 032RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garnia de prticipr in valoar de 1000 le
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completarea si prezentarea Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea?, Declaratie pe propria raspundere a ofertantului completata in conformitate cu Formular nr. 2, - , , Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006?, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sii contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice); Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare fiscala CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se completeaza siFormular nr. 3 - , , Declaratia privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009). Formular nr. 17 Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici, Formular 1 ? declaratie privind eligibilitatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Formularul nr. 4P ?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? + Anexa 1 la Formularul nr. 4P.
Formlar 18, - Angajament privind sustinereatehnica si profesionala, Formular 1 ? declaratie privind eligibilitatea, Formular 18 A- Angajament privind sustinerea tehnica, Formular 1 ? declaratia privind eligibilitatea.
Formularul 5 E - Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani pentru cerinta experienta similara.Formular 5 PExperienta similara.
Formular 6- Declaratie privind personalul angajat si responsabil pentru indeplinirea contractului, siformular 6 ADeclaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. , , Informatii privind partea din contract pe care economic intentioneaza sa o subcontracteze, - Formular 9 , formular 10 ? Acord de asociere . Formular 19- Declaratie pe propria raspundere privind subcontractarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
soluia de rezolvare fubctionala si arhiecturl
23%
Descriere: componenta tehnica
3.
costul stimativ al lucrrii
7%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
37873\22.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2010 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisie si imputernicitiai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionar a Contesttiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleo nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Aplel Alba
Adresa postala:  str. I.C Bratianu nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 despre act al autoritatii contractante nelegal conform art 256/2 alin 1 lit b.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios Juridic si Adminitratie
Adresa postala:  Piata Primariei nr, ,Localitatea:  Sebes, Cod postal:  515800, Romania, Tel. 0258/731004, Fax:  0258/734187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2010 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer