Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Recensamantul Populatiei si Locuintelor 2011


Anunt de participare numarul 90881/18.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70542, Romania, Punct(e) de contact: Angel Duma, Tel.3181818, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3181833, Adresa internet (URL): www.insse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Sistemul statistic national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Recensamantul Populatiei si Locuintelor 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Conform caiet de sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Recensamantul Populatiei si Locuintelor 2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72310000-1 - Servicii de procesare de date (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
72311100-9-Servicii de conversie de date (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tot pachetul de servicii
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
INS are dreptul de a opta pentru achiz ulterioara de serv. similare de la op ec. castigator.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 300.000 euro pentru depunerea ofertelorGarantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului, excl.TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul special INS pe anii 2010, 2011 si 2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
- Certificat constatator- Certificat de inmatriculare la Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale- Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008)trebuie sa fie mai mare de 30 milioane Euro- Media profitului net al ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
- Fisa de informatii privind experienta similara
- Autorizarea pentru furnizarea de servicii de perfectionare pe subiectul: formator.- Autorizare pentru livrarea produselor- Certificare ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Finalizarea in ultimii 3 ani 2 proiecte avand ca obiect prestarea de servicii de consultanta si management de proiect pentru proiecte complexe de implementare de sisteme informatice integrate, valoarea cumulata a proiectelor pentru care a prestat serviciile de consultanta si management de proiect fiind de minim 24.000.000 Euro.2. Finalizarea in ultimii 3 ani 3 proiecte avand ca obiect procesarea de date geospatiale si dezvoltarea si personalizarea de solutii geospatiale in valoare de cel putin 550.000 euro fiecare, din care cel putin un proiect care agrega date la nivelnational intr-o baza de date unica. 3.Finalizarea in ultimii 5 ani un proiect de implementare a unei campanii de informare la nivel la national care a inclus servicii similare celor solicitate prin prezentul proiect: realizarea de materiale de informare si materiale promotionale, campanie media, productie de spoturi TV si spoturi radio si activitati specifice de field marketing, in valoare de minim 500.000 euro. 4. Finalizarea in ultimii 3 ani pentru minim3 beneficiari, activitati de formare si pregatire profesionala in valoare totala de minim 1.300.000 euro. 5.Finalizarea in ultimii 5 ani, 3 proiecte avand ca obiect servicii de stocare si conversie date in proiecte de recensamant al populatiei cu beneficiari finali Institute Nationale de Statistica. 6.Finalizarea in ultimii 5 ani, 3 proiecte avand ca obiect servicii de suport pentru interpretarea rezultatelor (raportare, analiza specifica Business Inteligence) in proiecte de recensamant al populatiei cu beneficiari Institute Nationale de Statistica. 7.Ofertantul trebuie sa dovedeasca 3 contracte derulate in ultimii 3 ani care sa aiba ca obiect prestarea de servicii de conversie (scanare si procesare de continut digital, conversie si agregare de date din diverse surse si formate) in valoare totala de minim 700.000 EUR. 8. Finalizarea in ultimii 3 ani, 3 proiecte avand ca obiect principal prestarea de servicii de tip Call Center in valoare totala de minim 800.000 EUR.- Echipa de proiect cf anexa nr.1 la Fisa de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Termenul restrans de pregatire a proiectului si natura exceptionala a situatiei economice actuale
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Candidatii vor fi selectati in ordinea descrescatoare a punctajelor precizate in Fisa de date: Situatia economico-financiara=max. 20 puncte, Capacitatea tehnica si profesionala=max. 80 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
60%
Descriere: Propunerea tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2009 13:00
Locul: Sediul INS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai candidatilor/ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform reglementarilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INS-Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Bdul Libertatii nr.16, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0508706, Romania, Tel.0213181851, Email: [email protected], Fax: 0213181851, Adresa internet (URL): www.insse.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2009 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer