Licitatie Publica - RECEPTIE CALITATIVA CARBUNE-prezentul anunt , anuleaza anuntul cu nr. 39304/15.11.2007
Anunt de participare (utilitati) numarul 39477/20.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Chivu, Tel.0252/315848, Email: [email protected], Fax: 0252/323685
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RECEPTIE CALITATIVA CARBUNE-prezentul anunt , anuleaza anuntul cu nr. 39304/15.11.2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Romag-Termo
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
receptie calitativa carbune, cu posibilitatea de prelungire in 2009 si 2010, art.122 litera j, OUG 34/2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74323000-9 - Servicii de control al calitatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
receptie calitativa carbune
Valoarea estimata fara TVA: intre 472, 500 si 1, 489, 556RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucr.similare 2009/2010 art. 122j -OUG 34/2006 val. est.496125lei/2009 , 520931lei/2010
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
4000 lei garantia de participare, OP sau numerar in contul RO 02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Mehedinti, garantie de buna executie 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, declaratie de eligibilitate art. 180/OUG 34/2006, art. 181/OUG 34/2006,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista serviciilor pe ultimii 3 ani, certificare ISO 9001/2000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: 100 lei numerar sau OP , la Suc.Romag-Termo, d-l Banica Mihai 0252/323666
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2008 12:00
Locul: Romag-Termo, sat Halanga, com. Izvoru Barzii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si imputernicitii operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/415601, Fax: 0251/415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030184, Romania, Tel.021/3104640, Fax: 021/ 3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala: str. Nicolae Iorga nr. 1, Localitatea: Dr.Tr.Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel.0252/326147, Fax: 0252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2007 08:18