Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Rechizite, articole de birou si imprimate la comanda


Anunt de participare (utilitati) numarul 137108/03.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr.5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Contracte, Tel. +40 269805133, In atentia: Popa Elena, Email: [email protected], Fax: +40 269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Rechizite, articole de birou si imprimate la comanda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul achizitorului, Soseaua Sibiului, nr.5, Medias.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza rechizite, articole de birou si imprimate tipizate pentru buna desfasurare a activitatii personalului TESA din cadrul Sucursalei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30199230-1 - Plicuri (Rev.2)
22458000-5-Imprimate la comanda (Rev.2)
22852000-7-Dosare (Rev.2)
30192121-5-Pixuri (Rev.2)
39263000-3-Articole de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 ?Plicuri? -17.000 buc;
Lot 2 ?Dosare? ? 6.000 buc;
Lot 3 ?Articole de birou?- 3.450 buc;Lot 4 ?Pixuri? ? 1.550 buc;
Lot 5 ?Imprimate la comanda" - 10.990 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 391.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie de participare: Lot 1- 28 lei; Lot 2 - 24 lei; Lot 3- 22 lei, Lot 4 - 4lei, Lot 5 - 104 lei.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita prevazuta pentru depunereaofertelor.Modalitate constituire: Conf. regl. art. 86 din H.G. 925/2006.Garantia de participare se poate constitui pentru un lot sau ca suma a loturilor ofertate.In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Pentru aceasta procedura nu este aplicabila prevedereaart.278^1 din OUG nr.34/2006.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea fara TVA, a contractului.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90 din H.G.925/2006, cu mod. si completarile ulterioare.Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului- verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate panala acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Art. 180
Se va completa Formularul 12A ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, de catre operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, tert/terti sustinatori, daca este cazul.Declaratie privind eligibilitatea.
II. Art. 181Note:
1)Se va completa Formularul 12 B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat si de catre tert/terti sustinatori, daca este cazul.
2) Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta?, conf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Formularul se va completa de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat subcontractant/tert sustinator, daca e cazul.3)Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006?. Persoanele cu functie de decizie din cadrul aut.contr. in ce priveste derularea, organizarea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - dl. Totan Costel, Director General SNGN ROMGAZ S.A. Medias;
- dl.Gheorghiu Sorin, Director S.I.R.C.O.S.S.Medias;
- dl. Andrea Nicolae, Director tehnic S.I.R.C.O.S.S. Medias;
- d-na Popa Elena, Serviciul Contracte, presedinte comisie de evaluare;
- d-na Melinescu Angela, Sef Serviciu Contracte, membru comisie de evaluare;
- d-na Moise Codruta, Sef Serviciul Administrativ, membru comisie de evaluare;
- dl. Visoiu Adrian, Serviciul Administartiv, membru comisie de evaluare;
- d-ra Finta Ioana, consilier juridic, Biroul juridic
Se va completa Formularul 13A, de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, cat si de tert/terti sustinatori si subcontractant/subcontractanti, daca e cazul.
4) Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala, din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considera ca fiind indeplinita.5)Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor prezenta in oricare din formele:
original/copie legalizata/copie lizibila ?conforma cu originalul?. I. Certificat constatator, eliberat de ONRC.
Note:
1) Se permite depunerea doc. solicitat in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele:
- original/copie legalizata/copie lizibila ?conforma cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea produsului solicitat prin prezenta documentatie de atribuire;
2) la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul Constatator in original sau copie legalizata, daca la deschiderea ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila ?conform cu originalul?.
II. In cazul ofertantiilor din categoria I.M.M.-urilor, se va prezenta Declaratia pe propria raspundere, completata conform Anexei 1 din O.G. 27 / 26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.
Note:
1.Ofertantii incadrati in categoria I.M.M.-urilor si care fac dovada acestei incadrari, conformL 346/2004 beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra medie de afaceri si garantiile solicitate.
2. in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cu datele de identificare ale ofertanului si cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-Listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, care sa contina val. perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia sunt aut. contr. sau clienti privati.
Ptr. dem. exp. similare ofertantu va prezenta cel putin un contract/document/proces-verbal de receptie onorat in ultimii trei ani, care sa confirme livrarea de produse similare. Nu se impune un nivel cantitativ sau valoric. Nr. de ani sol. in vederea dem. exp. similare se calculeazaprinraportare la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala electronica vor participa doar ofertantii ale caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare. Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este ?pretul ofertei?. Autorit. contr. va transmite, prin intermediul SEAP, simultan ofert. declarati admisi invitatia de participare la etapa finala electronica, in care se va prezenta data de desfasurare a rundei. L.E. se va derula intr-o singura runda, care va dura 24 de ore. In cursul desfasurarii L.E. se va comunica instantaneu tuturor ofertantiilor inform. necesare acestora pentru a-si determina, in orice moment, pozitia pe care o ocupa in clasament, informatii privind preturi sau valori noi prezentate in cadrul rundei de licitare de catre alti ofertanti precum si nr. participantiilor la L.E. respectiva, fara a dezvalui insa identitatea ofert. Ofertele depuse in cadrul L.E. de catre ofert. participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 10:00
Locul: Sediul SIRCOSS Medias, Soseaua Sibiului, nr. 5, jud. Sibiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Se va prezenta proiectul de contract completat cu datele de identificare, semnat si stampilat de reprezentantul oficial al ofertantului, sau o declaratie pe propria raspundere ca ofertantul a luat la cunostiinta de clauzele contractuale obligatorii.Se permite formularea de obiectiuni la contract, cu resp. art. 36, alin.(2), lit.b) din HG 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute laart.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic SIRCOSS Medias
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 269805156, Email: [email protected], Fax: +40 269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2012 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer