Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Rechizite scolare pentru invatamantul primar si gimnazial


Anunt de participare numarul 86632/17.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN OLT
Adresa postala: STR. EC. TEODOROIU, NR. 64B, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230053, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE-GABRIEL VIRTINEANU, Tel.0249-410927, Email: [email protected], Fax: 0249-412801, Adresa internet (URL): http: //isjolt.ot.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Rechizite scolare pentru invatamantul primar si gimnazial
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Inspectoratului Scolar Judetean Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Rechizite scolare pentru invatamantul primar si gimnazial conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - 3000 pachete, Lotul 2:10200 pachete; Lotul 3 - 10500 pachete; Lotul 4 3400 pachete
Valoarea estimata fara TVA: 525, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare lot.1:510 RON, lot.2:1700 RON, lot.3:2300 RON, lot 4.: 710 RON, Toate loturile: 5220 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare fiscala de la Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata , Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, Documente edificatoare privind forma de inregistrare sau capacitatea exercitarii activitatii profesionale pentru persoane juridice sau fizice straine, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din OUG 34/2006,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente ; scrisoare bancara sau audit financiar, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri: Niveluri specifice minimenecesare pentru: Lot 1 = 101000 lei, Lot 2 = 344000 lei, Lot 3 = 461000 lei, Lot 4 = 142000 lei, combinatii de oferte = suma nivelurilor loturilor ofertate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Contracte similare in ultimii 3 ani recomandari de la beneficiari. altor beneficiari ,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie electronica ca faza finala a licitatiei deschise, intr-o singura runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2009 12:00
Locul: Inspectoratul Scolar Judetean Olt, str. Ec. Teodoroiu, nr. 64 B, Slatina, Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OPERATOR ECONOMIC SAU REPREZENTATNT AL ACESTUIA PE BAZA DE IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.STRAVOPOLEOS NR.6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Olt
Adresa postala: Str. Manastirii, nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230038, Romania, Tel.0249414989, Email: [email protected], Fax: 0249435782
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS AL INSPECTORATULUI SCOLAR JUDETEAN OLT
Adresa postala: str.E.Teodoroiu, nr.64B, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230015, Romania, Tel.0249410927, Fax: 0249412801
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2009 22:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer