Licitatie Publica - Rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar din judetul Iasi
Anunt de participare numarul 125004/01.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUD IASI
Adresa postala: Iasi, str. Nicolae Balcescu nr. 26, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700117, Romania, Punct(e) de contact: Laura Codreanu, Tel. 0232268011, Email: [email protected], Fax: 0232266014, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar din judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant preuniversitar din jud. Iasi conform Caietului de sarcini.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea a urmatoarelor pachete de rechizite:
Numar pachete pentru clasa I: 5.733 buc
Numar pachete pentru clasele II-IV: 17.559 buc
Numar pachete pentru clasele V-VII: 16.173 buc
Numar pachete pentru clasa a VIII-a: 4.793buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul pachetelor de rechizite este urmatorul:
Numar pachete pentru clasa I: 5.733 buc
Numar pachete pentru clasele II-IV: 17.559 buc
Numar pachete pentru clasele V-VII: 16.173 buc
Numar pachete pentru clasa a VIII-a: 4.793buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 020, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 20.000 lei. Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului (copie)
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei si valabil la data depunerii ofertei (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari (31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010) - copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010) sa fie de cel putin 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului
Declaratie care sa contina lista echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
Se vor prezenta, in copie certificate valabile care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent)
Se vor prezenta, in copiecertificate valabile care atesta implementarea sistemului de managementde mediu ISO 14001 (sau echivalent)Se vor prezenta, in copiecertificate valabile care atesta implementarea sistemului de management de securitate si sanatate ocupationala OHSAS 18001 (sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract similar (copie)in valoare de cel putin 1.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Timp de livrare
30%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Durata Licitatiei electronice - o singura runda ? 1 zi (24ore). Elementul ofertei care va face obiectul contractului respectiv de ofertare: pretul total fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2011 10:00
Locul: ISJ Iasi, Str. N. Balcescu nr. 26
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentanti ai ofertantilor care trebuie sa prezinte imputernicire din partea persoanei autorizate sa reprezinte ofertantul la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. 0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232 255907, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISJ Iasi - Oficiul juridic
Adresa postala: Str. N. Balcescu, Nr. 26, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700117, Romania, Tel. 0232268014, Email: [email protected], Fax: 032267705, Adresa internet (URL): www.isjiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2011 15:24