Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RECIPIENTE ECOLOGICE 50 L DOTATE CU FURTUNE DE TRANSVAZARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 136599/15.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Hadambas, Tel. +40 0269803200, Email: [email protected], Fax: +40 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RECIPIENTE ECOLOGICE 50 L DOTATE CU FURTUNE DE TRANSVAZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - BOTORCA
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RECIPIENTE ECOLOGICE 50 L DOTATE CU FURTUNE DE TRANSVAZARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39226220-0 - Recipiente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
100 BUCATI RECIPIENTE, 400 BUCATI FURTUNE TRANSVAZARE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
G.P.2% din valoarea estimata -respectiv in cuantum de 28.000, 00 lei; valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. MOd constituire: -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, complectata in conformitate cu Form11, O.P. vizat de banca de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO 09 RNCB 0231 0195 2531 0001 deschis la BCR Medias, Dep. la caseria Transgaz, orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii.G.P. la lic. constituita in urma din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original)la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei.Auto. contr. are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentr.participare, ofert. pierzand suma constituita in oricare din urmatoarele: -revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;
-fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;
-ofertantul se incadreaza la prevederile 278^1 din OUG 34/2006, modificata (respectiv 4.297, 99 lei ) in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA; conform prevederilor art. 90 alin 1) din HG. nr. 925/2006 -retinere succesive din facturi partiale, orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asig.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, in conf. cu HG 1045/19.10.2011, contractantul se obliga de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont disponibil distinct la dispozitia autorit. contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii. Plata facturii in termen de 30/90 de zile de la inregistrarea facturii la sediul achizitorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea -Completare Formular 12A
2)Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.180-181 din Ordonanta)-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006 - Ofertantul va completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 B
Nota:
-Pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006 modificata si completata cu legea 279/2011.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa : Formular 12C
4. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 12 D.
5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69?1 din OUG nr 34/2006, modificata - Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69?1 din OUG nr 34/2006, modificata.Formular 12E (persoane cu functie de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA Medias ?FLORIN COSMA Director General;Liviu Pintican Director General Adjunct;Radu Moldovan Director Economic;Olga Idu Director Directia Juridica;Viorel Barbu Director Departament Dezvoltare, Director Directria Achizitii Publice si Contractari Adela Pinzar, Serviciul Licitatii Contractari Ovidiu Hadambas) a)Persoane juridice/ fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente sau alte doc. echiv. din care sa rezulte obiectul de activ. al operatorului economic. Obiectul contr. trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certf. constatator emis de ONRC.
b)Persoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma conforma cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?prezentarea ultimului bilant contabil vizat de organele in drept?completarea Formularului de ? Informatii Generale? cu prezentarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara , care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani , Ca minima impusa 2.800.000, 00 lei Pentru echivalenta sa va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Lista a livrarilor efectuate de poroduse similare. Exp.sim.impusa minim ? 1.400.000 lei.Se solicita recomandari din partea beneficiarilor de servicii similare supuse licitatiei Formular. Nu se vor lua in considerare contractele neinsotite de recomandari.?Declaratie cu privire la subcontractanti.Formular?Declaratie de conformitate a produselor.
Ofertantii vor prezenta obligatoriu copia certficatului de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 sau documente echivalent- domeniul de activitate fiind similar achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se va organiza o faza finala de licitatie electronica. Numar de runde una de 24 ore. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare : pretul total (lei pentru intreaga cantitate). Eventualele limite ale valorilor pana la care elementul prevazut la lit. a) poate fi imbunatatit : NU exista limite, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006 modificata. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice : Sistemul informatic va pune instantaneu , la dispozitia tuturor ofertantilor, informatiile privind cea mai buna oferta financiara, respectiv numarul de participanti inscrisi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2012 10:00
Locul: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - Serviciul Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in totalitate si fara rezerve conditiile contractuale si termenii care guverneaza acest contract.Conditiile contractuale nu se negociaza. Participarea la proced.de atribuire este deschisa tuturor operat. econom. interesati, care indeplinesc cerintele legale de natura ec.si finan, tehnico-profesionala precum si celelalte cerinte solicitate de autorit. contractanta.Ofert.din categoria IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de reducerea cu 50 % a nivelului minim al cifrei de afaceri precum si cel al garantiilor solicitate prin doc de atribuire.Ptr.a beneficia de aceasta facilitate, ofertantii incadrati in categoria IMM vor depune odata cu oferta, formularele prevazute in anexa nr nr.1 la OUG nr.27/2006 pentru modif.si completarea Legii nr.346/2004, semnate de reprezentantul legal al ofertantului(de alta persoana autoriz.sa reprezinteofertantul). Operat ec.? pers. juridice straine? pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania. Asoc.formata exclusiv din opr.ec.incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri si a garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire.In situatia depunerii a doua sau mai multe oferte cu acelasi pret ( cel mai scazut), acestea se vor departaja prin reofertare in plic inchis.( in termen de 24 de ore de la solicitare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de exercitare cai de atac conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 modificata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: P-ta C.I.Motas, nr. 1, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 0269803333, Email: [email protected], Fax: +40 0269839029, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer