Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reclama si publicitate


Anunt de participare numarul 116643/11.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Adresa postala:  Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330005, Romania, Punct(e) de contact:  VIOREL ROTAR, Tel. 0254/213383, Email:  [email protected], Fax:  0254/230030, Adresa internet (URL):  www.cjhunedoara.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reclama si publicitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: in judetul Hunedoara si in tara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 32, 295.5 si 1, 500, 100RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de publicitate in judetul Hunedoara si in tara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 32, 295.5 si 1, 500, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 30000lei, garantia de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare si Anexa, dupa caz
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala
Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE, cifra de afaceri
Bilantul contabil la data de 31.12.2009
Angajament tert sustinator financiar, dupa caz
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe anul 2009: minim 800000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, contract similar, recomandare
Presa scrisa ? ziare locale: tiraj mediu, certificat BRAT (etc), numar aparitii
Presa scrisa ? ziare nationale: tiraj mediu, cerificat BRAT (etc), numar aparitii
Presa TV: licenta de emisie, dovada ariei de acoperire si audienta, profilul si publicul tinta
Presa audio: licenta de emisie, dovada ariei de acoperire si audienta, profilul si publicul tinta, difuzare locala
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, dupa caz
Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? resurse tehnice, dupa caz
Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? resurse umane, dupa caz
Contracte de colaborare cu presa scrisa locala, nationala, televiziune si radio, dupa caz
ISO 9001 sau echivalent
Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contract similar in valoare de minim 400.000, 00 lei, fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
53
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2011 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante, din loc. Deva, str. 1 Decembrie 1918, nr. 28
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected], Fax:  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Hunedoara - Serviciul juridic contencios
Adresa postala:  str. 1 Decembrie 1918, nr. 28, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330025, Romania, Tel. 0254211350
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2011 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer