Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reconditionare rotoare I2100 mm si rotoare I2200 mm, pentru morile ventilator aferente cazanelor nr. 4, 5 si 6


Anunt de participare (utilitati) numarul 90077/03.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Adresa postala: SOS BORSULUI NR. 23, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410605, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel.0359409505, In atentia: Buta Rodica Sef Birou Achizitii Publice; Bar Sorin Biroul Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0259463661, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reconditionare rotoare I2100 mm sirotoare I2200 mm, pentru morile ventilator aferente cazanelornr. 4, 5 si 6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului. Prestatorul preia rotoarele de la sediul achizitorului, le reconditioneaza (repara) si le preda la sediul achizitorului.
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in preluarea rotoarelor de la sediul achizitorului si transportul
acestora la sediul prestatorului, reconditionarea (repararea) rotoarelor conform cerintelordin caietul de sarcini si livrarea (predarea) acestora la sediul achizitorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si listei de cantitati de servicii, puse la dispozitie de autoritatea contractanta prin documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 490, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 8.000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pentru grupul de operatori economici declarati castigatori pana la data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - formularul A; Declaratie privind neincadrarea in situatiile art.181din O.U.G.34/2006 - formularul B; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul. Persoanele juridice romane vor depune certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de organele competente; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul C; Informatii generale - formularul D; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalpentru persoane juridice romane; Autorizatie de functionare/altele echivalentepentru persoane fizice romane; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilitpentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2009 (formularele 10, 20 si 30), inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - formularul E cu anexa.
2. Informatii privind experienta similara - Cerinta impusa de autoritatea contractanta este ca ofertantul sa faca dovada incheierii si indeplinirii (finalizarii) in ultimii 3 ani a cel mult 3 (trei) contracte de servicii care au avut ca obiect executia de piese de schimb pentru mori macinare carbune sau alte minerale sau servicii de reparare-reconditionare pentru acest tip de utilaje, a caror valoare cumulata este mai mare sau cel putin egala cu 300.000 lei - formular(e) F, precum si copia/copiile dupa contract/contracte si recomandare/recomandari din partea beneficiarului/ beneficiarilor contractului/contractelor.
3. Declaratie privind echipamentele, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, bazele de productie, alte mijloace fixe si dotari de care dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii - formularul G.
4. Informatii privind subcontractantii - formularul H cu anexa.
5. Unul din urmatoarele documente care sa faca dovada certificarii sau ca este in curs de certificare, de catre organisme de certificare acreditate in tara sau in strainatate, a unui sistem de management al calitatii compatibil cu standardul SR EN ISO 9001:2001(sau echivalent) si adecvat domeniului de activitate din sfera serviciului solicitat de autoritatea contractanta:
- copia certificatului de conformitate a sistemului de management al calitatii implementat;
- copia contractului incheiat pentru certificarea sistemului de management al calitatii;
- un document oficial, emis de organismul cu care a contractat certificarea, care sa declare ca sistemul de management al calitatii este in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile suplimentare sunt detaliate la art. IV. 2) din Fisa de date a achizitiei, ce face parte din documentatia de atribuire, atasata in format electronic anuntului de participare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2009 11:00
Locul: Sediul S.C. ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, atasata la anuntul de participare. Documentatia tehnica de executie (desene), specificata in caietul de sarcini, se va ridica de la sediul autoritatii contractante pe baza de scrisoare de intentie, fara plata, prin reprezentanti ai operatorilor economici, sau prin firme de curierat. Desenele nu pot fi puse la dispozitie in format electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021- 310.46.41, Fax: 021- 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Parcul Traian, nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426883
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ELECTROCENTRALE ORADEA S.A. - Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Borsului, nr. 23, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410605, Romania, Tel.0359-409505, Fax: 0259-463661
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2009 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer