Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reconfigurarea balizajului Aeroportului Arad conform Proiectului Tehnic nr 18/2011, faza PT+DE Aeroport Arad sistem de balizaj luminos-categoria II ICAO, modificare balizaj luminos declar prag 27 cu 180 m


Anunt de participare (utilitati) numarul 135295/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL ARAD SA
Adresa postala: Calea Aeroportului Nr 4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310059, Romania, Punct(e) de contact: Mosneag Ovidiu, Tel. +40 257339010, In atentia: Mosneag Ovidiu, Email: [email protected], Fax: +40 257254482, Adresa internet (URL): www.aeroportularad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC Aeroportul Arad SA
Adresa postala: Calea Aeroportului Nr 4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310059, Romania, Punct(e) de contact: Mosneag Ovidiu, Tel. +40 257339010, In atentia: Mosneag Ovidiu, Email: [email protected], Fax: +40 257254482, Adresa internet (URL): www.aeroportularad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu finantare majoritara din fonduri bugetare
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reconfigurarea balizajului Aeroportului Arad conform Proiectului Tehnic nr 18/2011, faza PT+DE Aeroport Arad sistem de balizaj luminos-categoria II ICAO, modificare balizaj luminos declar prag 27 cu 180 m
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: la sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modificarea balizajului Aeroportului Arad prin decalarea pragului 27 cu 180 m si reconfigurarea apropierii de precizie pe directia 27 , corespunzator operarii la categoria a II-a de operare ICAO, in conformitate cu specificatiile Proiectului tehnic nr 18/2011si cerintele Caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34997210-7 - Lumini de semnalizare a pistelor pentru aeronave (Rev.2)
45316213-1-Instalare de balizaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini si Proiectului Tehnic nr 18/2011
Valoarea estimata fara TVA: 2, 927, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: 58.551lei.a)Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de banca ROYAL BANK OF SCOTLAND pentru autoritatea contractanta, sau printr-un b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Per. de valab.a garantiei de particip. va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.In cazul constit. garantiei de particip. prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: RO09ABNA0200264100086742, deschis la ROYAL BANK OF SCOTLAND.Dov. Constit. garantiei de particip., se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de particip. se constituie in procent de 50% din cuantumulprecizat in documentatia de atribuire.In cf. cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, cu modif. si complet. ult., art. 278 1 in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de particip. in raport cu val. estimata a contractului 6.708 lei (art. 2781 , alin. (1), litera ?b?).In cazul in care ofertantul se incadreaza in categ.intreprind. mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681 / 29 iulie 2004, cu modif.si complet.ult., acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantum. garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Se va constitui in cuantum de 5 % din valoarea contractului, fara TVA (2, 5 % in cazul IMM-urilor), la data semnarii contractului, integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/soc.de asig.care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea art. 90 din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. . Daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara/societate de asigurarii, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu S.C. AEROPORTUL ARAD S.A , alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie
de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
1. Mosneag Ovidiu - Presedinte al Comisiei de evaluare
2. Kiss Floare- Membru al Comisiei de evaluare
3. Tarlie Ruxanda Simona - Membru al Comisiei de evaluare
4. Grec Mircia - Membru al Comisiei de evaluare
5Hotea Roxana Elena - Membru al Comisiei de evaluare
6. Crainic Madalina? Membru supleant al Comisiei de evaluare
7. Horincar Nicolae - Membru supleant al Comisiei de evaluare
8. Balacel Dan Traian ? Director GeneralMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata) in original; Formularul nr.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata) in original;Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul 3, in original; Formularul nr. 4 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 5 , in original;
In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.
2. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie conform cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine, In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.
Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprie
raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
1. Mod de dovedire:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor).? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.
Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.
Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 dinactul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.
Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.2.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN specific obiectului contractului sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.3.Toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire trebuie sa fie autorizati de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru furnizarea si instalarea echipamentelorcare face obiectul procedurii .
Mod de dovedire:
certificatul de autorizare ca agent aeronautic civil in domeniul aeroportuar valabil emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana (AACR )- copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifr. de af. medie pe ultimii 3 ani (2008-10) a ofertantilor participanti.
In sit. in care operatorul economic si-a vizat si inregist.la org. compet. bilantul contabil af. anului 2011, acesta poate dov. indep.niv. impus si prin raport. la utimii trei ani financiari incheiati: 2011, ?10, ?09. Daca nu a vizat si inregit. la org. competent.bilantul contabil af. 2011, atunci acesta va prez.cif. de afaceri aferenta anilor: 2010, ?09, ?08.
In sit. in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activit.ec. de mai putin de 3 ani, cif.de afaceri va fi prezentata corespunzator perioad. efect.de activitate.
Pt. persoanele juridice straine, cifra de afaceri se va exprima potrivit cursului leu/euro mediu anual comunicat de BCE, pt.anul resp., cf.urmatoarelor echivalente: anul 2008 - 1 euro= 3, 6826 ron;anul 2009 ? 1 euro = 4, 2399 ron; anul 2010 ? 1 euro = 4, 2122 ron; anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 ron.
Bil.contabil pentru ultimii 3 ani, 2010, ?09, ?08, insotit de contul de prof. si pierderi, vizat si inregist. de org. compet.
In sit. in care operatorul economic si-a vizat si inregist.la org. Compet. bilantul cont. af.anului 2011, acesta va prez. bil. contabil af. exercitiilor financiare: 2009, ?10, ?11.
In sit. in care operat.ec.a fost infiintat sau si-a inceput activ. ec. de mai putin de 3 ani, bil.contabil insotit de cont. de profit si pierderi, vizat si inregistrat de org. competente va fi prezent. Corespunz. perioadei efective de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Ofertantii participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca dispun de utilajele si dotarile considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei.
Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane considerate necesare indeplinirii contractului .
Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management a calitatii, in conformitate cu cerintele
specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator activitatilor aferente obiectului procedurii. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretulEventuale limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit: Nu exisa limite. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: preturi sau valori noi prezentate, numarul participantilor, clasament. Ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 zi. In ziua in care doi sau mai multi ofertanti admisibili au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2012 19:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2012 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2012 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este accesibila oricarui operator economic direct, nerestrictionat si deplin prinmijloace electronice la adresa www.e-licitatie.ro.In cazul ofertelor plasate pe primul loc in urma licitatiei electronice si care au aceeasi valoare ofertata , departajarea acestora se va face in urma reofertarii preturilor de catre operatorii economici aflati in aceeasi situatie in plicuri inchise si sigilate ce vor fi deschise simultan la o data stabilita .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Aeroportul Arad SA
Adresa postala: Calea Aeroportului Nr 4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310059, Romania, Tel. +40 257339010, Email: [email protected], Fax: +40 257254482, Adresa internet (URL): www.aeroportularad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer