Licitatie Publica - Reconstructia ecologica a amenajarii agricole Pardina
Anunt de participare numarul 16914/02.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Adresa postala: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN COSMA, Tel.0240518924, 0240518925, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate pentru administrarea ariei naturale protejate Rezervatia Biosferei Delta Dunarii
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reconstructia ecologica a amenajarii agricole Pardina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediu ofertant
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se contacteaza servicii de proiectare pentru toate fazele, studiu de fezabilitate, proiect tehnic, insotit de caiete de sarcini si de documentatia de licitatie pentru organizarea procedurii de adjudecare a executiei lucrarilor, detalii de executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74142120-3-Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se liciteaza la un loc toate fazele de proiectare (studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de executie)
Valoarea estimata fara TVA: 580, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.08.2007 pana la 06.05.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 5000 lei si garantie de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Formular nr.12 A Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), valabile la data depunerii ofertelor.
Cerinta obligatorie: Formular nr.12 B
Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente, orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
) cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 300.000 lei RON Formular nr. 12 J
b)rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.
c) asigurarea riscului profesional prin declaratie bancara
d) bilant contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat deorganele competente precum si
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind lista principalelor prestari de serv. de proiectare in ultimii 3 ani in domeniul constr hidrot. si/sau imb. funciareFormular nr. 12 E,
b) declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice Formular nr. 12 Hc) declaratie privind personalul angajat Formular nr. 12 I,
d) scrisoare de recomandare Formular nr. 12 K.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj financiar
30%
Descriere:
2.
punctaj tehnic
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria ARBDD Tulcea sau prin ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 15:00
Locul: sediu Administratia Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionar a Contestatiilor, instantele judecatoresti din Romania
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr 38, sect 1, etaj 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118091, Email: [email protected], Fax: 021318094, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante - decizii privind solutionarea contest. pot fi atacate cu plangere, in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al ARBDD Tulcea
Adresa postala: str. Portului nr 34A, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Tel.0240518924, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2007 08:27