Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reconstructia ecologica a amenajarii Agricole Sireasa


Anunt de participare numarul 16638/31.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Adresa postala: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Punct(e) de contact: AREFI NATALIA, Tel.0240518924, 0240518925, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate pentru administrarea ariei protejate, Rezervatia Biosferei Delta Dunarii
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reconstructia ecologica a amenajarii Agricole Sireasa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Reconstructia ecologica a amenajarii Agricole Sireasa
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RECONSTRUCTIA ECOLOGICA A A.A.Sireasa consta in racordarea incintei la regim liber de inundatii.Proiectul presupune: executarea unui dig de separatie lungime 7, 5 KM si decolmatari-reprofilari de canale interioare lungime de 10KM.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74141900-8-Servicii de consultanta privind impactul asupra mediului (Rev.1)
74240000-3-Servicii integrate de inginerie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reconstructia ecologica a amenajarii agricole Sireasa-proiectare constructii hidrotehnice
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei pentru participare: 2.500 RON;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile;Garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului, fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere Formular nr.12A Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta pentru Persoane juridice/fizice romane si respectarea art 182 pentru Persoane juridice /fizice straine certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte echivalente; certificatul de inregistrare / altele echivalente;documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, atestate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitatea aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) actualizata la data depunerii ofertei sa fie de minim 200.000 lei RON Formular nr.12 J b)asigurarea riscului profesional prin declaratie bancara c)bilant contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente /sau echivalente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani b)declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice c)declaratie privind efectivul mediu anual al personalului d)scrisoare de recomandare e)certificat de calitate ISO 9001/echivalente ; f)atestate emise de MMDD privind efectuarea de studii in domeniul gospodaririi apelor si protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Cc5/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria ARBDD Tulcea, Str. Portului nr. 34A; Ordin de plata in contul IBAN RO85TREZ6415032XXX000263, Trez. Tulcea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2007 15:00
Locul: Adresa autoritatii contractante: Str. Portului, Nr. 34A, Tulcea, cod postal: 820243
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.)
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: 40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta, Sectia comerciala, maritima si fluviala, contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241551356, Fax: 0241551356
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante -deciziile Consiliului privind solutionarea contest. pot fi atacate cu plangere, in termen de 10 zile de la comunicare,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic, contencios administrativ, resurse umane
Adresa postala: Str. Portului nr. 34A, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Tel.0240518924 int. 106, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2007 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer