Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RECONSTRUCTIA ECOLOGICA A LACULUI CIUPERCA MUNICIPIUL TULCEA


Anunt de participare numarul 25682/30.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Tulcea
Adresa postala: Strada Pacii, nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Maria Iacob, Tel.0240511992, In atentia: Serviciului Investitii, Email: [email protected], Fax: 0240511230, Adresa internet (URL): primaria-tulcea.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Tulcea
Adresa postala: str. Pacii nr.20, parter Registratura, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0240511992, In atentia: Iacob Maria, Email: [email protected], Fax: 0240511230, Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RECONSTRUCTIA ECOLOGICA A LACULUI CIUPERCA MUNICIPIUL TULCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Lacul Ciuperca Municipiul Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de dragare( cca 180000mc) afundului lacului si depozitarea namolului prin pompare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252124-3 - Lucrari de dragare si de pompare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de dragare( cca 180000mc) afundului lacului si depozitarea namolului prin pompare.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 880, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucrari suplimentare care devin necesare pentru indeplinirea contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participarela licitatie este 100000 lei, garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si buget de stat prin AFM
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE LEGALIZAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art, 181 din Ordonanta 34/2006 , Declaratieprivind calitatea de participant la procedura , cazier judiciar sau certificat echivalent pentru operatori din afara Romaniei ;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la data de 30.07.2007 (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care operatorul economic este rezident)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile din ultimii 3 ani: 2004, 2005, 2006, vizate si inregistrate de organele competente; Scrisoarede bonitate emisa de banca din care sa reiasa lichiditatea si solvabilitatea operatorului economic; Declaratie financiara ;Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani- Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: Valoarea minima impusa este de: 11.000.000 EURO respectiv 34.511.400, 00 lei (1 Euro=3, 1374 lei la 26.07.2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl princip luc exec ultim 5ani, inform priv exper simil;Inform priv subcontr;Inform pers angaj in contr;Declar priv util, inst, echip teh de care disp operator pt indepl coresp a contr.Pt dotare cu utilaj, solicit cerinta minim: min 2buc draga refulanta cu h=6m cu sistem de transp prin cond cu posib de repompla 2 km cu motor termic;minim 50buc flotoare;minim 4km cond de reful.CertISO 9001siISO14001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii pentru experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani acel putin 2 contracte, fiecarecu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 1.200.000 euro respectiv 3.764.880, 00lei (1 euro =3, 1374 lei la26.07.2007 si care au avut ca obiectobiect dragajul, transportul si pomparea a minim 540.000 mc namol Lucrarile trebuie sa fie finalizate si se vor prezenta recomandari de la beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Caseria Primariei municipiului Tulcea, str. Concordiei nr.1 sau OPin contul RO44TREZ64124510220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Ofertantii trebuie sa depuna solicitare scrisa pentru procurarea documentatiei de atribuire
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2007 13:00
Locul: Primaria municipiului Tulcea, str. Pacii nr.20, etaj I, cam 101
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, observator UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0.0084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele ) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Tulcea
Adresa postala: str. Pacii nr.20, compartiment contencios administrativ, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511440, Email: [email protected], Fax: 0240517736, Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2007 17:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer