Licitatie Publica - ?RECONSTRUCTIA ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE, CONSTITUITA IN PERIMETRUL DE AMELIORARE FRATA I, FRATA II, COM. FRATA, JUD. CLUJ, IN SUPRAFATA DE 30,74 HA?
Anunt de participare numarul 137346/11.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FRATA
Adresa postala: COMUNA FRATA NR.419, Localitatea: Frata, Cod postal: 407285, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU MOLDOVAN, Tel. +40 264-282498, Email: [email protected], Fax: +40 264-282499, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?RECONSTRUCTIA ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE, CONSTITUITA IN PERIMETRUL DE AMELIORARE FRATA I, FRATA II, COM. FRATA, JUD. CLUJ, IN SUPRAFATA DE 30, 74 HA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: loc Frata, com Frata
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RECONSTRUCTIA ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE, CONSTITUITA IN PERIMETRUL DE AMELIORARE FRATA I, FRATA II, COM. FRATA, JUD. CLUJ, IN SUPRAFATA DE 30, 74 HA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
RECONSTRUCTIA ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE, CONSTITUITA IN PERIMETRUL DE AMELIORARE FRATA I, FRATA II, COM. FRATA, JUD. CLUJ, IN SUPRAFATA DE 30, 74 HA
Valoarea estimata fara TVA: 764, 374RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 15.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice de la limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art 86.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006 si art 278^1 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare .Garantia de participare se poate constitui si prin depunereaunui ordin de plata , cu conditia confirmariide catre banca pana la data primirii ofertelor. Contul pentru virarea garantiei este: RO94TREZ2212145020401XXX, deschis la Trezoreria Huedin. Depunere de numerar se poate face la la caseria Autoritatii Contractante (Primaria comunei Frata, str. Principala, nr.419, judetul Cluj);Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a contestatiilor respinge respectiva contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. ART. 278^1 din OUG 34 /2006, astfel: 4.544, 37 leiGarantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se poate constitui: 1) Printr-un instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari sau banca, sau2) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Alimentarea si administrarea contului de garantii se va realiza conform prevederilor HG.1045/2011.IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Mediu si fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Prezentareformular 10-forma de prezentare in original
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Prezentare formular 9A - forma de prezentare in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare formular 11 - forma de prezentare in originalCertificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale.Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalul
Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat generalSe va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalul
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude (va exclude) ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii ofertei
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Ionut Baba (Presedinte) ? Responsabil achizitii publice, Pop Grigore (membru)- Vice primar, Moldovan Dumitru (membru) - Contabil, Trif Vasile (primar, conducatorul Autoritatii Contractrante).
Consilieri locali: Pop Grogore
Muresan Stefan Cristian
Zahan Elena Georgeta
Constantea Filip
Cordis Ioan
Craciun Danila
Rus Vasile
Caraian Simion
Pop Ioan
Chirorean Dumitru
Fonoage Niculae
Sonlea Teodor CristianPrezentare formular 11A - forma de prezentare in original . Operatorii economici trebuie sa prezinte Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat cu maxim 30 de zile inaintea datei de depunere a ofertei.
Din certificat trebuiesa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca :
- Ofertantul are autorizate activita?ile care fac obiectul licitatieiTotodata Certificatul constatator trebuie sa con?ina codurile CAEN actualizate. Daca ofertantul nu va indeplini condi?iile solicitate, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Ofertantul trebuie sa fie atestat in domeniul lucrarilor care se liciteaza, respectiv in baza Ordinului ministrului mediului si padurilor nr. 718 / 2010 .Persoanele juridice/fizice straine
-Persoanele juridice/ fizice straine - vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
-Persoanele fizice romane - Copie dupa autorizatia eliberata in baza legii 507/2002 (pentru persoane fizice autorizate)
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Persoanele juridice/ fizice straine - vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, -Persoanele fizice romane - Copie dupa autorizatia eliberata in baza legii 507/2002 (pentru persoane fizice autorizate)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici:
Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii trei ani de cel putin:
1.400.000 leiInformatii privind situatia economico-IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% in ceea ce priveste cerinta privind cifra de afaceri, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii
In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi
Informatii privind subcontractantii
In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Lista princip. servicii executate in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract cu valoare de minim 700.000 lei, fara TVA si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare.
Lucrarile similare trebuie sa se incadreze, conform Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34 din 19 aprilie 2006 (actualizata), in ? Servicii pentru silvicultura conexe?, cod CPV 77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2), - CPV - desemneaza nomenclatorul de referinta aplicabil contractelor de achizitie publica, adoptat prin Regulamentul nr. 2.195/2002/CE al Parlamentului European si al Consiliului privind vocabularul comun al achizitiilor publice, publicat in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L 340 din 16 decembrie 2002, asigurand corespondenta cu alte nomenclatoare existente.In cazul unei asocieri, conditia se va indeplini in mod cumulativ.
Experien?a similara a subcontractan?ilor nu va filuata in considerare.
Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru derularea contractului. Se califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti/furnizori relatii de munca cu expertii cheie implicati in executia lucrarilor (CV-urile in format european, semnate in original, contract de munca sau angajament de participare conform art 188 lit.c din OUG 34/2006), sicareprobeazacalificarilenecesare(diploma, autorizatii, atestatelegalesicertificatevalabilileladata depunerii ofertelor) pentru expertii cheie
Responsabilul tehnic cu executia trebuie sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata, conform Ord. MMP nr.718/2010.De asemenea, in cadrul personalului de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, se includ si :
- muncitori pentru executia lucrarilor silvice ;
- soferi ;
- tractoristi
Pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari vor fi furnizate informatii privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Se va face dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru utilajele si echipamentele solicitate etc (taloane/ facturi/ contracte de comodat, contracte de leasing, contracte de inchiriere,
contracte de colaboraresau orice alte tipuri conform legii).
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze
Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Modalitatea de indeplinire
1. Formularul 6 ?Informatii privind asocierea?2. Formularul 7 ?Acordul de Asociere?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2012 10:00
Locul: primaria Frata, nr. 419, comuna Frata, judetul Cluj - sala mare de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care oferta este depusa in oricare din urmatoarele forme: - oferta individuala;
- oferta individuala + sustinere;
- oferta individuala + subcontractare;
- oferta comuna (asociere);
- oferta comuna + sustinere;
- oferta comuna + subcontractare, prezentarea documentelor pentru demonstrarea situatiei personale, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, a situatiei economice si financiare si a capacitatii tehnice si profesionale se va face conform Anexei nr. 2 din Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.DEPARTAJARE: Daca comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj pentru doua sau mai multe oferte, atunci autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor.Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Vizita in teren se poate efectua de ofertant la Data: ................... se va preciza in invitatia de participare. Vizita in teren nu este obligatorie, iar daca se va face, se va consemna intr-un proces-verbal care va insoti oferta. Efectuarea sau nu a vizitei in teren nu afecteaza in nici un fel termenele referitoare la clarificari, care raman neschimbate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform prevederilor art. 256 ^ 2OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Frata,
Adresa postala: str. Principala, nr. 41, judetul Cluj, Localitatea: Frata, Cod postal: 407285, Romania, Tel. +40 264282498, Email: [email protected], Fax: +40 264282498
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2012 10:07