Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reconstructia infrastructurii rutiere distruse de inundatii in judetele Bacau si Vrancea


Anunt de participare numarul 40824/21.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Florentina Teodorovici, etaj 1, camera 17, Tel.+40 21 319.61.27, In atentia: Florentina Teodorovici, Email: [email protected], Fax: +40 21 311.05.65, Adresa internet (URL): www.mt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reconstructia infrastructurii rutiere distruse de inundatii in judetele Bacau si Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetele Bacau si Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reconstructia Drumurilor Nationale 12A si 12B, afectate de inundatiile produse in 2005 in judetul Bacau: DN12A 2sectiuni, totalizand 0, 299km si DN12B 11 sectiuni totalizand 1, 072 km.Reconstructia drumurilor nationale 2L si 2M, afectate de inundatiile produse in 2005 in judetul Vrancea: DN2L 2 sectiuni, totalizand 0, 850 km + 5 poduri si DN2M lucrari pe o lungime de 31, 373 km lucrari hidrotehnice si lucrari de drum, inclusiv 18 poduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.1)
45246400-7-Lucrari de prevenire a inundatiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reconstructie a Drumurilor Nationale 12A si 12B in Judetul Bacau si a Drumurilor Nationale 2L si 2M in judetul Vrancea, drumuri afectate de inundatiile din vara anului 2005. Aceste lucrari se vor realiza in 2 Loturi.
Lotul 1 reprezinta contractul de lucrari de reconstructie a DN 12A si DN 12B in judetul Bacau si are o valoare estimata, fara TVA de 2.400.000 EUR;
Lotul 2 reprezinta contractul de lucrari de reconstructie a DN 2L si DN 2M in judetul Vranceasi are o valoare estimata, fara TVA de 28.150.000 EUR.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 550, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare(Lot 1-24.000Euro, Lot 2-281.500Euro). Scrisoare de garantie bancara de buna executie-10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA pt fiecare lot.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitatea de finantare: Fonduri comunitare si buget de stat. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale, ce fac parte din Documentatia de atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- document(e) considerat(e) edificator(oare) in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit care sa demonstreze ca ofertantul nu se incadreaza in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modficarile si completarile ulterioare in original sau in copie legalizata. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate, se va accepta o declaratie privind neincadrarea in respectivele situatii (se vor folosi Formularele nr. 2 si, respectiv, 3 din Vol. 1, Sect. II a documentatiei de atribuire), autentificata in fata notarului.
- certificat constatator sau, in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, alt document echivalent, emis de oficiul registrului comertului, prin care sa se dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in original sau in copie legalizata.
Note: 1. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta in asociere, documentele de calificare solicitate mai sus se vor prezenta pentru fiecare operator economic din cadrul grupului.
2. Pentru fiecare subcontractant caruia i se va contracta o parte din contract cu o pondere egala sau mai mare de 10% din valoarea contractului, se vor prezenta declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modficarile si completarile ulterioare, conform Formularelor nr. 2 si 3 din Vol. 1, Sect. 2 a documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul nr. 4 Formular privind capacitatea economica si financiara din Vol. 1, Sect. II al documentatiei de atribuire, ce va fi insotit de scrisoare emisa de banca prin care sa se ateste nivelul creditului disponibil si de situatii financiare relevante auditate, pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOT 1a)Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o scrisoare bancara, ca are disponibil sau ca are acces la lichiditati, linii de credit sau alte masuri financiare necesare derularii lucrarilor pe o perioada de 6 luni, nu mai putin de 1.200.000 Euro (atat pentru ofertantii individuali, cat si pentru asociere) si separat de alte angajamante pe care acestia le au cu alte contracte.b)Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) sa fie de minim 2.400.000 Euro.Se va prezenta bilantul contabil, auditat, pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006).c)Situatie financiara solida, care sa dovedeasca profitabilitatea pe termen lung aceasta se va confirma prin situatii financiare relevante, auditate, pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006).LOT 2a)Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o scrisoare bancara, ca are disponibil sau ca are acces la lichiditati, linii de credit sau alte masuri financiare necesare derularii lucrarilor pe o perioada de 6 luni, nu mai putin de 14.075.000 Euro (atat pentru ofertantii individuali, cat si pentru asociere) si separat de alte angajamante pe care acestia le au cu alte contracte.b)Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) sa fie de minim 28.150.000 Euro.Se va prezenta bilantul contabil, auditat, pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006).c)Situatie financiara solida, care sa dovedeasca profitabilitatea pe termen lungaceasta se va confirma prin situatii financiare relevante, auditate, pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Se va completa Formularul nr. 5 - Formular privind capacitatea tehnica din Vol. 1, Sect. II a documentatiei de atribuire, ce va fi insotit de procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor.
Prin ultimii cinci ani se intelege perioada 01.02.2003 31.01.2008.Prin lucrari de drumuri se intelege reabilitare, largire, constructie noua, inclusiv reparatii capitale pentru orice categorie de drum, inclusiv strazi.
2. Se vor completa Formularele nr. 6 - Lista personalului cheie
si 7 - Curriculum vitae din Vol. 1, Sect.II a documentatiei de atribuire.
Se vor prezenta, in copie, procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOT 1:1. Pt.ofertant unic: - min.1 contract de lucrari de drumuri, receptionat in ultimii 5 ani, in valoare de min.1.200.000 EUR, fara TVA;
- min.1 contract de lucrari de drumuri, receptionat in ultimii 5 ani, in valoare de min.700.000 EUR, fara TVA.Pt. asociere: - contracte de drumuri, receptionate in ultimii 5ani, in valoare totala de min.1.900.000 EUR, fara TVA, valoarea minima a fiecarui contract fiind de 300.000 EUR, fara TVA.2.Personal cheie (Experienta minima in lucrari de drumuri si/sau supervizare lucrari de drumuri): Reprezentantul antreprenorului (5ani experienta), Coordonator de proiect adjunct(5ani experienta), Persoana responsabila cu asigurarea calitatii(5ani experienta), Inginer de santier (3ani experienta)`LOT 21.Pt. Ofertant unic: - min.1 contract de lucrari de drumuri, receptionat in ultimii 5 ani, in valoare de min. 14.075.000 EUR, fara TVA;
- min. 1 contract de lucrari de drumuri, receptionat in ultimii 5 ani, in valoare de min. 8.445.000 EUR, fara TVA;Pt. asociere: - contracte de lucrari de drumuri, receptionate in ultimii 5 ani, in valoare totala de min.22.520.000 EUR, fara TVA valoarea minima a fiecarui contract fiind de 3.500.000 EUR, fara TVA;2. Personal cheie (Experienta minima in lucrari de drumuri si/sau supervizare lucrari de drumuri): Reprezentantul antreprenorului (5ani experienta), Coordonator de proiect adjunct(5ani experienta), Persoana responsabila cu asigurarea calitatii (5ani experienta), Inginer de santier (3ani experienta).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2005/RO/16/P/PT/002/04 pentru Bacau-lot 1 si 2005/RO/16/P/PT/002/05 pentru Vrancea lot 2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S174-213497 din 11.09.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2008 12:00
Locul: Ministerul Transporturilor, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, etaj 2, camera 69, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor si observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Memorandum de Finantare ISPA 2005 RO 16 P PT 002
VI.3) Alte informatii
La punctul II.3) de mai sus, durata contractului este de 12 luni reprezinta Durata de Executie a lucrarilor. Perioada de valabilitate a contractului incepe de la data semnarii contractului de catre ultima parte (Antreprenorul), include Durata de Executie a lucrarilor (12de luni de la Data de Incepere a Lucrarilor) si Perioada de Notificare a Defectiunilor (12 luni) si expira odata cu plata finala.Ofertele vor fi transmise in conformitate cu sectiunea 11 din Fisa de date a achizitiei.Documentatia de atribuire in limba romana este disponibila pe suport electronic (CD-uri continand fisiere tip Office si planse in format AutoCAD), putand fi obtinuta gratuit, in urma solicitarii scrise, adresate Autoritatii Contractante, la punctul de contact mentionat la pct. I.1).Versiunea disponibila in limba engleza are numai caracter informativ (in interpretarea documentatiei de atribuire, limba romana va prevala).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei
Adresa postala: B-dul Octavian Goga nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030982, Romania, Tel.+40 21 319.27.47, Email: [email protected], Fax: +40 21 319.01.26, Adresa internet (URL): www.ccir.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii cunostinta de actul considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor - Directia Generala Relatii Financiare Externe
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40 21 319.61.27, Email: [email protected], Fax: +40 21 311.05.65, Adresa internet (URL): www.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2007 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer