Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reconstructia si repunerea in functiune a baii din comuna Remetea, judetul Harghita ? statiune balneoclimaterica


Anunt de participare numarul 113008/16.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA REMETEA
Adresa postala:  P-TA CSERES TIBOR NR.10, Localitatea:  Remetea, Cod postal:  537250, Romania, Punct(e) de contact:  ELEMÉR LACZKO;-ALBERT, Tel. 0266352101, Email:  [email protected], Fax:  0266352102, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reconstructia si repunerea in functiune a baii din comuna Remetea, judetul Harghita ? statiune balneoclimaterica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Remetea, judetul Harghita
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in constructia unei cladiri multifunctionale cu utilitati, echipamente si dotare specifica, necesara tratamentelor balneoclimaterice, executie de lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
45211310-5-Lucrari de constructii de bai (Rev.2)
45215110-1-Lucrari de constructii de statiuni termale (Rev.2)
45215120-4-Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de lucrari va realiza:
- infrastructura si utilitatinecesarerealizarii unui complex balneoclimateric (baza de tratament si agrement) ? constructie si amenajari exterioare
-construireacladirii si anexelor aferente complexului-instalatiisi a echipamente necesare functionarii complexului-constructie bazine si piscine ( interioare si exterioare).
Valoarea estimata fara TVA: 15, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare: echivalentul in lei a 65.000 Euro- garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractata, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat, buget local si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratii privind eligibilitatea
2.declaratia privind neincadrarea in art.181 din OUG Nr.34/2006
3.prezentare indeplinire obligatiilor fiscale
4.capacitate de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
In cazul unei asocieri, Anexa nr. 10 DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic, va fi completata de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. bilant contabilprescurtat si contul de profit si pierdere al ofertantului (inregistrat la autoritatile competente) la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009.2. informatii privind cifra de afaceri
3. dovada disponibilitate resurse financiare (cash - flow)4.lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- bilant pozitiv pentru fiecare din ultimii 3 ani fiscali incheiati- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: egala sau mai mare de echivalentul in Lei a 3.500.000 Euro, calculat la cursul mediu de schimb valutar stabilit de B.N.R. pentru anul la care s-a facut raportarea.Astfel : anul 20071 euro=3.3337anul 20081 euro=3.6809anul 20091 euro=4.2376- dovada disponibilitate resurse financiare (cash - flow) : capacitate de sustinere financiara a lucrarilor (de catre constructor) intr-o valoare de cel putin 35% din valoarea ofertei sale financiareinclusiv TVA.- lichiditate generala: nivelul minim impus: 100%aferent anului 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani
2. informatii privind experienta similara
3. declaratii referitoare la echipamente tehnice si utilaje in vederea asigurarii calitatii
4. informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
5. informatii privind subcontractanti (daca este cazul)
6. informatii privind asocierea (daca este cazul)
7. Standard privind sistemele de management al calitatii
8. Standard privind sistemele de management al mediului
9. Standard privind managementul securitatii si sanatatii ocupationale
10. Standard privind sistemul de management al responsabilitatilor sociale in domeniul constructii civile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Experienta similara: Realizareain ultimii 5 ani a cel putin unui contract avand ca obiect construireadecladiri multifunctionale, bazineacoperitesaude statiuni termale sau de cladiri pentru servicii specializate, statiune balneoclimaterice cu o valoare minima de 3.500.000 euro (fara TVA) calculat la raportul de schimb comunicat de BNR la data aparitiei prezentului anunt de participare.- cerinte obligatorii privind echipamente tehnice si utilaje: buldoexcavator, excavator?1 buc, incarcator frontal-1 buc, autobasculante 16-25 to-3 buc, cilindru compactor?1 buc., motocompresor?1 buc, cilindru pentru spatii inguste?1 buc, mai compactor si/sau placa vibranta?1 buc.- cerinte obligatorii privind personalul tehnic de specialitate: 1 responsabil tehnic cu executia indomeniul constructii civile, 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul infrastructurii rutiere(drumuri si poduri), 1responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrarilor hidroedilitare/ instalatii, 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul retelelor electrice, de joasa si medie tensiune, 1 responsabil tehnic cu calitatea (domeniile constructii civile, drum si constructii hidrotehnice/instalatii/I.F), 1 manager de proiect/ inginer constructii civile- experienta 10 ani/sef santier, 1 ing. drumuri si poduri- experienta 5 ani;1 ing. instalatii/IF/CH- experienta 5 ani in domeniu, 1 ing.instalatii electrice/- experinta 5 ani, 1 responsabil cu SSM si PSI.- Certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme abilitate.- Certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente emise de organisme abilitate.- Certificat din seria OHSAS 18001 sau certificate echivalente emise de organisme abilitate- Certificat SA 8000sau certificate echivalente axate pe administrarea dreptului omului la locul de munca emise de organisme abilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
40%
Descriere:
3.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii autorizati si invitatii ai autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Sursa de finantare: buget local, buget de stat si alte surse legal constituite
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA GHEORGHENI
Adresa postala:  Str. Kossuth Lajos Nr.4, Localitatea:  Gheorgheni, Cod postal:  535500, Romania, Tel. 0266-634902, Email:  [email protected], Fax:  0266-365133
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Remetea - departament juridic
Adresa postala:  P-ta Cseres TiborNr.10, Localitatea:  Remetea, Cod postal:  537250, Romania, Tel. 0266-352101, Email:  [email protected], Fax:  0266-352102, Adresa internet (URL):  www.gyergyoremete.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2010 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer