Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrele de ameliorare : Panciu, Ciorasti si Maicanesti ? judetul Vrancea


Anunt de participare numarul 110109/25.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala:  DIMITRIE CANTEMIR, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620048, Romania, Punct(e) de contact:  COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0372/372.435, In atentia:  LUCIAN PETREA, Email:  [email protected], Fax:  0372/372.486, Adresa internet (URL):  www.cjvrancea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reconstructieecologicaforestierape terenuridegradatein perimetrelede ameliorare : Panciu, Ciorasti si Maicanesti ? judetul Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ al
Consiliilor Locale Panciu, Ciorasti si Maicanesti - judetul Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reconstructieecologicaforestierape terenuridegradatein perimetrelede ameliorare : Panciu, Ciorasti si Maicanesti ? judetul Vrancea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112360-6 - Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
77200000-2-Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari pentru reconstructieecologicaforestierape terenuridegradatein perimetrelede ameliorare: Panciu(81, 9ha), Ciorasti(91, 5ha) si Maicanesti(100ha) ? judetul Vrancea, 273, 4ha, conform specificatiilor din caietele de sarcini
In cadrul proiectului, urmeaza a se realiza urmatoarele activitati: pregatirea solului, confectionat si plantat borne, gard de sirma ghimpata, protejarea culturilor, impadurirea propriu-zisa (plantare si completari) si intretinerea culturilor.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 570, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 88.000lei, din care: Lot.1 Panciu: 26.000lei; Lot.2 Ciorasti: 30.000lei; Lot.3 Maicanesti: 32.000lei. Garantia de buna executie 5%(2, 5% pentru IMM-uri)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul pentru Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Agenti economici care au domeniul de activitate solicitat, asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formulare 12A (declaratie privind eligibilitatea ), 12B (declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, 12C (declaratie privind calitatea de participare la procedura), certificat de atestare fiscala, certificat privind impozite si taxe locale , certificat constatator emis de Oficiul Registru Comertului, copie legalizata dupa certificat de inregistrare si statut/actul constitutiv
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), , Formular 2a informatii generale, Formular 2B - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, lichiditate>98% conform bilantului la 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani minim : Lot.1 Panciu :2.600.000 lei; Lot.2 Ciorasti :3.000.000 lei; Lot.3 Maicanesti :3.200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formulare 12 F (Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani), 12I (Declaratie personal angajat si cadre de conducere), 12H(Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport), Formular 12G (Informatii privind subcontractantii), ISO 9001 - asigurarea calitatii, ISO 14001 -protectia mediului, OHSAS 18001-managementul sanatatii si securitatii ocupationale, atestat profesional pentru persoane juridice, eliberat de M.A.P.D.R. in domeniul lucrarilor silvice conform OG nr.88/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea in ultimii 5 ani a unor contractede lucrari similare receptionate, Coduri CPV :45112350-3, 77200000-2, a caror valoare insumata fara TVA.este de min. : Lot.1 Panciu :1.300.000 lei;Lot.2 Ciorasti :1.500.000 lei;Lot.3 Maicanesti :1.600.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata garantiei de executie a lucrarilor
25%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In faza electronica se liciteaza doar pretul.Inbunatatirea ofertelor la licitatia electronica in o runda a 24 de ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2010 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori din partea Ministerului de Finante, reprezentantii/imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul pentru Mediu - in cadrul Programului de imbunatatire a calitatii mediului prin impadurirea terenurilor agricole degradate, derulat de Ministerul Mediului si finantat de Administratia Fondului pentru Mediu in procent de 79, 70 % , 20, 3 % asigurata de Consiliile Locale prin forta de munca.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Galati
Adresa postala:  Str. Brailei nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800319, Romania, Tel. 0236/46.00.27, Email:  [email protected], Fax:  0236/46.02.27
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vrancea- Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul. Dimitrie Cantemir , nr. 1, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620048, Romania, Tel. 0372372443 int. 146, Email:  [email protected], Fax:  0372/372486, Adresa internet (URL):  www.cjvrancea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2010 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer