Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE


Anunt de participare numarul 63542/13.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVA
Adresa postala: Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: ITRSV Suceava, Tel.0230/523122, In atentia: Ing Buga Silvestru, Email: [email protected], Fax: 0230/530432, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: AMPLASAMENTUL DENUMIT LOCAL CIOROIU, COMUNA RAUCESTI, JUDETUL NEAMT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77230000-1 - Servicii pentru silvicultura conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
71, 71 HA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 921, 266RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 19212LEI. SE CONSTITUIE PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL STATULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
DUPA CAZ, OPERATORII ECONOMICI POT INCHEIA ACORDURI DE ASOCIERE SAU DE SUBCONTRACTARE CU PERSOANE JURIDICE ATESTATE CONFORM OM 88/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice romane
-Statutul sau actul constitutiv in copie autentificata
-Certificat de inmatriculare in copie autentificata
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului care se va prezenta in termenul de valabilitate in original sau copie legalizata.
-Certificat de atestare, conform O.M. nr. 88/2006 in copie legalizata
-Completarea Formularelor: 12A, 12C-din SECTIUNEA a IVa, in original
-Completarea formularului 12B-din SECTIUNEA aIV-a, in original
-Certificat de atestare fiscala pentru datoriile la bugetul general consolidat care se va prezenta in termenul de valabilitate, in original sau copie legalizata.
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul local care se va prezenta in termenul de valabilitate, in original sau copie legalizata.Persoane juridice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional copie legalizata
-Stat de personal original sau copie legalizata
-Certificat de atestare similar celui emis in baza O.M. nr. 88/2006 in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Scrisoare de bonitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista contractelor de servicii - reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetre de ameliorare, prestate in ultimii 3 ani, inclusiv cele in desfasurare(completarea anexei 12E ).-Referinte de la beneficiarii serviciilor mentionate in anexa 12E.-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului (formular 12H) . -Statul de personal. Pentru personalul tehnic de specialitate se vor prezenta xerocopii ale contractelor de munca vizate de ITM.Pentru celelalte categorii de personal se va prezenta situatia angajatilor inultimii trei ani (nume si prenume, postul pe care a fost angajat, data incheierii contractului de munca si data rezilierii).-CompletareaFormularului12I Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere, din SECTIUNEA IV-in original.
- Ofertele depuse de un ofertant care in ultimii doi ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale vor fi considerate inacceptabile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Suprafata minima cumulata a perimetrelor plantate in ultimii 3 ani: 50 ha; valoarea minima cumulata a contractelor: 1300000 lei fara TVA.Nivel minim dotare tehnica: 1 tractor U 650; 1 remorca transport materiale/muncitori;Nivel minim personal tehnic de specialitate: 1-2 ingineri silvici sau 1-2 cadre medii tehnice silvice cu contracte de munca pe durata nedeterminata pentru supravegherea lucrarilor in teren.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Operatorii economici trebuie sa fie atestati in baza OM 88/2006
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o licitatie electronica intr-o singura runda, dupa evaluarea ofertelor. Documentatia de atribuire a contactului este accesibila in SEAP, la sectiunea Documente.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14294
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2008 16:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2008 12:00
Locul: INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VINATOARE SUCEAVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana imputernicita a operatorilor economici inscrisi la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE NR. 62 , ,Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 730344, Romania, Tel.0230216321, Email: [email protected], Fax: 0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
depunerea contestatiilor se realizeaza in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVA
Adresa postala: SUCEAVA, STR. TEILOR FN, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720223, Romania, Tel.0230520790, Email: [email protected], Fax: 0230530432
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2008 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer