Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Rica Socodor III, comuna Socodor, judetul Arad avand ca obiectiv de investitii: Impadurirea terenurilor agricole degradate, constituite in perimetre


Anunt de participare numarul 97051/30.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0357731100, In atentia: Gabriela BARBU, Diana PUIA, Email: [email protected], Fax: 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Rica Socodor III, comuna Socodor, judetul Arad avand ca obiectiv de investitii: Impadurirea terenurilor agricole degradate, constituite in perimetrele de ameliorare Socodor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Socodor, judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Rica Socodor III, comuna Socodor, judetul Arad avand ca obiectiv de investitii: Impadurirea terenurilor agricole degradate, constituite in perimetrele de ameliorare Socodor;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112360-6 - Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii privind scopul contractului si cantitatile de lucrari, se regasesc in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 483, 593RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
55 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 40.000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Buget de stat - Fondul pentru mediu Programul de imbunatatire a calitatii mediului prin impadurirea terenurilor agricole degradate- bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontratare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.1;Fisa de Informatii generale formular nr.2;Declaratia privind eligibilitatea Formular nr.3;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 OUG 34/2006 Formular nr.4;Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat(ANAF);
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, actualizata.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale-Persoane juridice romane: Certificatul de inregistrare eliberat de ORC, Certificat constatator ORC, CERTIFICAT DE ATESTARE emis de M.A.P.D.R. in baza Ordinului ministrului M.A.P.D.R. nr.88/2006;Persoane juridice straine: se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Persoane juridice strainevor prezenta echivalentul CERTIFICATULUI DE ATESTARE emis de M.A.P.D.R.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008
a)Persoanele juridice romane vor atasa copii conform cu originalul dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2006, 2007 si 2008, inregistrate la administratia financiara.b) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani, sa fie de minim 1.400.000 lei, respectiv echivalent in euro la cursul euro BNR (1 euro =4, 0682 lei din data de 26.03.2010);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara formular nr.5;Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani formular nr.8;Ofertantii vor prezenta - Formularul nr.9 Informatii privind obligatiile contractuale in curs; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereFormular nr. 10; Informatii referitoare la personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului Formular nr.11; Pentru fiecare persoana cheie propusa se vor prezenta in copie certificarile de atestare profesionala ale acestora.Ofertantul va prezenta CV-urile membrilor echipei propuse pentru executarea contractului, din care sa rezulte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si experienta in domeniu.Daca persoanele responsabile si respectiv orice alta persoana propusa in cadrul indeplinirii contractului, nu sunt angajati ai operatorului economic, acesta va prezentao declaratie de disponibilitate, sau un document care sa ateste relatia contractuala dintre parti. Declaratia va fi insotita de CV si certificarile de atestare profesionala care sa corespunda cu responsabilitatea din cadrul contractului de lucrari. Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari Formular nr.13; Se solicita ca operatorul economic sa faca dovada accesului(act de proprietate, contract de leasing, inchiriere, furnizare) la autovehiculele, echipamentele si utilajele solicitate ca cerinte minime. OHSAS 18001, sau echivalent, privind sistemul de management al calitatii si securitatiii ocupationale;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea masurilor de protectie a muncii Formular nr.15; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora Formular nr.16, acord de subcontractare -Formular nr.16A;acord de asociere Formularul nr. 17; ISO 14001 sau echivalent; ISO 9001, sau echivalent.Declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, solicitate - Formularulnr. 18.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal minim solicitat: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune deurmatorul personal: - silvicultor, responsabil tehnic cu executia atestat de M.A.P.D.R.- responsabil tehnic cu calitatea (CQ).Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelorutilaje, echipamente, mijloace de transport minime necesare indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: 1.autocamion cu remorca - 1 buc.2.tractor cu o capacitate de minim 650 cmc - 2 buc.3.remorca tractor - 1 buc4.aparat pentru producerea aerosolilor- 1 buc5.aparat pentru stropiri grosiere - 1 buc6.buldozer sinelar cu o capacitate de minim 1500 cmc - 1 bucSpecificatiile tehnice dincaietul de sarcini capitolul 3 sunt considerate cerinte minime pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantul in elaborarea si intocmirea ofertei tehnice. Datorita spatiului limitat la aceasta sectiune si volumului mare al cerintelor minime din caietul de sarcini operatorii economici sunt rugati sa analizeze in detaliu caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2010 18:00
Locul: SEAP -Consiliul Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei de evaluare;
-reprezentantii ofertantilor (imputerniciri si copie CI);
-reprezentantii UCVAP(dupa caz);
- dupa caz expertii cooptati;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pe parcursul indeplinirii contractului, pretul poate fi ajustat conform prevederilor din fisa de date a achizitiei capitolul VIII. 1. Ajustarea pretului contractului.Datorita spatiului limitat la sectiunea III.2.3 si volumului mare al cerintelor minime din caietul de sarcini operatorii economici sunt rugati sa analizeze in detaliu caietul de sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: bd. GEN. VASILE MILEA, nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/228908, Email: [email protected], Fax: 0257/251700, Adresa internet (URL): www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Corneliu Coposu nr. 22, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel.0357731100, Email: [email protected], Fax: 0357731284, Adresa internet (URL): www.cjarad
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2010 18:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer