Licitatie Publica - RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE, CONSTITUITE IN PERIMETRELE DE AMELIORARE DEALU ODAII, HARTOPU MARE, COM. DURNESTI, JUD. BOTOSANI
Anunt de participare numarul 14698/16.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVA
Adresa postala: Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: Silvestru Buga, Tel.0230/523122, Email: [email protected], Fax: 0230/530432
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE, CONSTITUITE IN PERIMETRELE DE AMELIORAREDEALU ODAII, HARTOPU MARE, COM. DURNESTI, JUD. BOTOSANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: COM. DURNESTI, JUD. BOTOSANI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRESTARI SERVICII PENTRU RECONSTRUCTIA ECOLOGICA PE TERENURI DEGRADATE, CONSTITUIE IN PERIMETRE DE AMELIOARE DEALU ODAII, HARTOPU MARE, COM. DURNESTI, JUD BOTOSANI - 9.11 HA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77230000-1 - Servicii pentru silvicultura conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII PENTRU RECONSTRUCTIA ECOLOGICA PE TERENURI DEGRADATE -9.11 HA
Valoarea estimata fara TVA: 190, 642RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL STATULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
DUPA CAZ OPERATORII ECONOMICI POT INCHEIA ACORDURI DE ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE CU CONDITIA SA FIE ATESTATI IN BAZA OM. NR. 88/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- PT PERS. JURIDICE ROMANE: FORMULARELE 12A, 12C, 12B, 12I, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU DATORIILE LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT, CERTIFICAT PRIVIND PLATA INPOZITELOR SI TAXELOR CATRE BUGETUL LOCAL, STATUTUL SAU ACTUL CONSTITUTIV, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE CATRE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, STATUL DE PERSONAL, CERTIFICAT DE ATESTARE CONFORM OM 88/2006- PT PERS JURIDICE STRAINE: DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL, STATUL DE PERSONAL, CERTIFICAT DE ATESTARE SIMILAR CELUI EMIS IN BAZA OM 88/2006, FORMULARUL 12I
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTAREA OBLIGATIILOR CONTRACTUALE IN DESFASURARE, SCRISOARE DE BONITATE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA LUCRARILOR DE IMPADURIRI CONTRACTATE IN ULTIMII TREI ANI-ANEXA 12E
REFERINTE DE LA BENEFICIARII LUCRARILOR
FORMULARUL 12C PRIVIND SUBCONTRACTANTII, PENTRU ACESTIA SE VA PREZENTA STATUTUL SAU ACTUL CONSTITUTIV, CERTIFICATUL CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI SI CERTIFICAT DE ATESTARE CONFORM OM 88/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
OFERTANTUL TREBUIE SA FIE ATESTAT IN BAZA OM 88/2006. PREZENTAREA ATESTATELOR PENTRU SOCIETATE.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9763/15.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2007 10:00
Locul: SEDIUL ITRSV SUCEAVA, STR. TEILOR, FN., LOCALITATEA SUCEAVA, JUD SUCEAVA.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT SAU UN IMPUTERNICIT AL ACESTUIA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SUCEAVA - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE NR. 62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 730344, Romania, Tel.0230216321, Email: [email protected], Fax: 0230524022
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
depunerea contestatiilor se realizeaza in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVA
Adresa postala: SUCEAVA, STR. TEILOR FN., Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720223, Romania, Tel.0230520790, Email: [email protected], Fax: 0230530432
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2007 12:11