Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrul de amelioare Zagon ? Darnau ,Comuna Zagon,judetul Covasna,


Anunt de participare numarul 133002/14.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Zagon
Adresa postala: Zagon 144, Localitatea: Zagon, Cod postal: 527185, Romania, Punct(e) de contact: ing. Benedek Jakab, Tel. +40 267343022, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 267343355, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrul de amelioare Zagon ? Darnau, Comuna Zagon, judetul Covasna,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: teritoriul administrativ al comunei Zagon
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrul de amelioare Zagon ? Darnau, Comuna Zagon, judetul Covasna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77230000-1 - Servicii pentru silvicultura conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
RECONSTRUCTIEECOLOGICAFORESTIERAPE TERENURIDE GRADATEINPERIMETRULDE AMELIORAREZAGON ? DARNAU , COMUNAZAGON, JUDETULCOVASNA PE SUPRAFATA TOTALA DE 109, 4 HA; executie lucrari de impaduriri si intretinerea culturilor pana la starea de masiv .
Valoarea estimata fara TVA: 1, 826, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
depunerea garantiei de participare este obligatorie - criteriu eliminatoriu. Cuantumul garantiei de participare este de 20000 lei Garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contractului de servicii, fara TVA.Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum.-de regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Administratia Fondului pentru mediu + Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
--Declaratii privind eligibilitatea , -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, -Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, -Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata-Declaratia de neicadrare in prevederile art 69 ? din OUG34/2006-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie valabil la data depunerii ofertelor. -Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original; copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitatile solicitate prin documentatia de atribuire , emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor-Ofertantul trebuie sa fie atestat in domeniul lucrarilor de impadurire pe terenuri degradate, care se liciteaza, respectiv in baza Ordinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 88 / 2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privin principalele servicii executate in ultimii trei ani- dovada asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii
Implementarea ISO 9001/2000 sau echivalent privindrespectarea standardelor de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 10:30
Locul: Sediul Primariei Zagon
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Zagon
Adresa postala: str. Principala nr.144, Localitatea: Zagon, Cod postal: 527185, Romania, Tel. +40 267343022, Email: [email protected], Fax: +40 267343355
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2012 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer