Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetre de ameliorare din Judetul Caras-Severin.


Anunt de participare numarul 95208/02.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA MOGOSIN, Tel.0255-224920, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0255-224920, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrede ameliorare din Judetul Caras-Severin.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ al comunelorPOJEJENA, BERZASCA, BOZOVICI din Judetul Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrede ameliorare din Judetul Caras-Severin, teritoriuladministratival comunelorPOJEJENA , BERZASCA, BOZOVICI din judetul Caras-Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112350-3 - Lucrari de valorificare a terenurilor virane (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrul de ameliorare al comunelor POJEJENA, BERZASCA, BOZOVICI, din judetul Caras-Severin
Valoarea estimata fara TVA: 4, 263, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 85.000 lei, iar garantia de buna executie este de 5% din valoareacontractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ministerul Mediului si Padurilor Fondul pentru mediu, din sumele virate de catre organele fiscale teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, cu titlu de taxa pe poluare pentru autovehicule.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea si subcontractarea se va face conf art.44 si 45 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea; Decl. pe propria raspundere ca in ultimii 5 ani sa nu fi fost condamnat definitiv de instantele jud. pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda, spalare de bani (Formular 12A); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 Formular 12B;Se vor atasa: - Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de D.G.F.P.C.F.S., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale original sau copie legalizata;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul pers. juridice, eliberat de consiliul local - original sau copie legalizata.Certificat constatator emis de ORC (in original sau copie legalizata) nu mai vechi de 30 zile fata de data limita de depunere a ofertelor;
- Certificat unic de inregistrare (CUI) emis de ORC, inclusiv Anexa la certificatul de inregistrare (copie legalizata)- Certificat de atestare privind taxa datorata Fondului de mediu, valabil la data limita de deschidere a ofertelor inoriginal/copie legalizata;
- Certificat de cazier fiscal eliberat de DGFP valabil la data deschiderii ofertelor, original/copie legalizata Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Formular 12C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind ofertantul- Formular 12D, bilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente (original sau copie legalizata).
Cifra medie de afaceri pe anii 2006, 2007, 2008 sa fie: de cel putin 8.500.000lei .
-Din bilanturi trebuie sa reiasa ca la incheierea fiecarui exercitiu financiar ofertantii au inregistrat profit. Pentru asociatii, fiecare dintre asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta minima.
- Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100). Valoarea acestui indicator se va calcula in raport cu bilantul pe ultimii 3 ani (2006-2008), iar valoarea lui se solicita sa fie de minim 100%.In ceea ce priveste cifra de afaceri, lichiditatea generala , operatorul economic va prezenta o scrisoare de bonitate in original sau copie legalizata eliberata de o banca, in care sa fie precizate: cifra de afaceri medie, lichiditatea generala pe anii 2006-2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT DE ATESTARE emis de MAPDR in baza Ord MAPDR nr.88/2006, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul exec. de lucrari de imbunatatiri funciare din domeniul silvic.Autorizatie emisa de MAPDR de producator de material forestier de reproducere care poate fi utilizat in scopuri forestiere.Experienta similara: lista principalelor contracte in ultimii 5 ani F12E.Existenta a cel mult 3 contracte de executie asemanatoare contactului pt care se aplica prezenta procedura a caror valoare insumatasa fie egala sau mai mare cu 2100000lei, faraTVA.Lista cuprinzand dotarile: Ofert. trebuie sa dispuna de echip. si util. pentru exec. considerate de Aut Contract. ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contr.Se va atasa copie dupa Lista de inventar a obiect. din dotare, vor fi marcate echip.minimale solicitate.Echip. ce constituie cerinta minima obligatorie este necesar sa fie detinute in proprietate sau inchiriate. Se vor prezenta copii legalizate a cert. de inmatriculare sau a facturilor de cumparare/ a contractelor de inchiriere.Neindeplinirea acestor cerinte are ca efect descalificarea.Inf. generale privind angajatiiF12I;Personal ce va fi angajat in contract F.12K;Un ing. silvicatestat de M.A.P.D.R. pentru lucrari silvice conform OG nr.88/2006 cu experienta de minim 30 de ani .Mecanizator agricol -2 pers.;Sofer autocamion Cat. C-3 pers.;Ing. agricol1 pers.;Tehnician silvic1 pers.Se vorprezenta copii dupa diplomele, adeverintele si autorizatiile sau certificatele detinute, necesare pentru dovedirea cerintelor minime, inclusiv copie a contractului de munca.Neindeplinirea acestor cerinte are ca efect descalificarea ofert.Ofert. trebuie sa detina certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului, lucrari de impadurire terenuri agricole degradate.Nu se admit op. ec. in curs de certificare. Se vor accepta si certif echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE.Se va atasa original sau copie leg. dupa certif. solicitate.Sustinerea financiara/tehnica: ofert. vor completa, daca este cazul, lista cuprinzand subcontractanti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dotarii, Tractor rutier-2 buc;Burghiu mecanizat2 buc;Burghiu plantat detasabil1 buc;Freza intretinere2buc;Remorca 4 To2 buc;Autocamion16To3 buc;Pulverizator kyoritz2 buc;Motosfreder D20/D35-1 buc;Motocultivator/motocultor2 buc;Generator curent 3 buc.Se va completa F.12H
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modalitatea de pregatire a terenului si solului
20%
Descriere:
3.
Tehnica de impadurire
20%
Descriere:
4.
Descrierea modalitatii de intretinere a plantatiilor
10%
Descriere:
5.
Descrierea procesului tehnologic de protejare si amenajare a
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Caras-Severin, Resita, P-ta 1 Decembrie 1918, Nr. 1, Camera 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschiderea ofertelor prin reprezentant imputernicit, avand o copie dupa actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, Nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, Nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3204642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin, Serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918, Nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255/211420, Fax: 0255/211127, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2010 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer