Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrele de ameliorare MAVRODIN, comuna MAVRODIN si SAELE, comuna SAELELE, judetul TELEORMAN


Anunt de participare numarul 90956/17.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR PIPEREA, Tel.0247/314415, Fax: 0247/314415, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 78
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 78, Tel.0247/313034, In atentia: Mugur Bataus, Email: [email protected], Fax: 0247/314787
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 78
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 78, Tel.0247/313034, In atentia: Mirancea Ion, Fax: 0247/314787
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrele de ameliorare MAVRODIN, comuna MAVRODIN siSAELE, comuna SAELELE, judetul TELEORMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MAVRODIN, comuna MAVRODINSAELE, comuna SAELELE, judetul TELEORMAN
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrele de ameliorare MAVRODIN, comuna MAVRODIN siSAELE, comuna SAELELE, judetul TELEORMAN-lucrari de impadurire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112350-3 - Lucrari de valorificare a terenurilor virane (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45112700-2-Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrele de ameliorare MAVRODIN, comuna MAVRODIN siSAELE, comuna SAELELE, judetul TELEORMAN
LOT 1=20 ha
LOT 2=70, 9 ha
Valoarea estimata fara TVA: 4, 030, 134RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare: Lot 1=18.000 lei, Lot 2=60.000 lei, Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat-Fondul pentru mediu Programul de imbunatatire a calitatii mediului prin impadurirea terenurilor agricole degradateBuget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006, modificata si completata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copii legalizate, valabile la sedinta de deschidere a ofertelor.
Persoane juridice/fizice romane-Se solicita prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca: -poate desfasura activitatile similare din obiectul achizitiei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice /fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani 2006, 2007, 2008vizate si inregistre de organele competente, in copie cu mentiunea Conform cu originalul, stampilat si semnat de ofertant.
Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana ale bilantului contabil.Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva.
Informatii generale despre ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani, sa fie de minim 1.700.000lei, respectiv echivalent in euro la cursul info eur din noiembrie 2009 (1 euro =4, 309000 lei) PENTRU LOT 1- cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani, sa fie de minim 5.500.000lei, respectiv echivalent in euro la cursul info eur din noiembrie 2009 (1 euro =4, 309000 lei) PENTRU LOT 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele contracte delucrari similare obiectului achizitiei, realizate in ultimii 5 ani;
CERTIFICAT DE ATESTARE emis de M.A.P.D.R. in baza Ordinului ministrului M.A.P.D.R. nr. 88/2006, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
Declaratie privind dotarile specifice, echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;
Informatii privind personalul de specialitate desemnatOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune deurmatorul personal:
- inginer silvic responsabil tehnic cu executia atestat de M.A.P.D.R.- arhitect peisagist
- responsabil tehnic cu calitatea (CQ)
Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din cele 3 pozitii de mai sus.
Pentru fiecare persoana/pozitie propusa se vor prezenta in copie certificarile de atestare profesionala ale acestora incat sa corespunda calificarea acestora cu responsabilitatea in cadrul contractului de lucrari.
ISO 9001 sau echivalent
ISO 14001 sau echivalent
declaratiipepropria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate inmunca
certificat OHSAS 18001sau echivalent
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelorutilaje, echipamente, mijloace de transport , etc. minime necesare indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: 1.autocamion cu remorca- 1 buc2.tractor cu remorca - 1 buc3.aparat pentru producerea aerosolilor- 1 buc4.aparat pentru stropiri grosiere- 1 bucSe solicita ca operatorul economic sa faca dovada accesului ( act de proprietate, inregistrare in evidenta contabila, contract de leasing, inchiriere, furnizare) la autovehiculele, echipamentele siutilajele solicitate mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modalitatea de pregatire a terenului si solului
20%
Descriere:
3.
Tehnica de impadurire
20%
Descriere:
4.
Descrierea modalitatii de intretinere a plantatiilor
10%
Descriere:
5.
Descrierea procesului tehnologic de protejare si amenajare a perimetrului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.03.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2009 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 78.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel sectia contenciosadministrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Tel.0247/311201, int.334
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2009 22:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer